לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של ירדן

החיים היפים והמתוקים שלי

כינוי:  ירדן XD

בן: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

כמה דברים


1.סוףףף סוףףףף סיימתי פוטושופ...!!! 2.חחח גם סיימתי ללמוד גליטרושיםםםם:

*ניתן להעתיק חופשי...

משהו שמייח:

אני הולך לעצב ת'אתר ת'עמודים ת'כלס ת'כלס הכללל!!!

ביצ'וקקק

*העמודים יועצבו עד לתאריך:08\3\4

 

נכתב על ידי ירדן XD , 28/2/2008 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכיתה שלי כיתה מעופפת!!!


יש..!!!

אנחנו התקבלנו לכיתה המעופפת הנה הכללים: יש כל שבוע פוסטר חידה שצריך כל פעם לענות עליה

בסוף בגמר יבחרו מתוך 12 כיתות רק 4 שיעשו מסלול מוחות והכל כמו בששטוס!!! ואני אהיה בחכמים תתכוננו לצלםם!!!,

נכתב על ידי ירדן XD , 27/2/2008 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סודות אפלים


אוקיי הפעם אספר לכם על הילד הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי מעצבן בעולם..!!!!(הוא לא מבין כלום במחשבים אז אין סיכוי שהוא רואה את זה)קוראים לו ינהיב,והוא פשוט משתלט על הכל...!!!!!וזה ממש דבילי....!!!!תגיד לי?!אתה לא יודע לשלוט בעצמך איך תשלוט באחרים?!בקיצור דפקט....טוב אמ..זה רק טיפל'ה ממשהו עשה אבל אני לא מתייחס לזה ותסתכלו בפוסט למעלה(^),

נכתב על ידי ירדן XD , 27/2/2008 18:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדן XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדן XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)