לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUsT my LiFe




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

ההורים שלי טסים :]


 

בבוקר ההורים שלי מעירים אותי ואומרים לי

אהההה שחכנו לספר לך אנחנו נוסעים להודו מחר....

להודו!!!!!! מצאו להם מקום;)

חחחח היתי שם ... מקום יפה :]

אני שונאת שהם טסים:/

אבל יש שקט בבית והם לא מציקים לך  :]

חחחחחחחP:

גם בבצפר היה לא משו....

היה ממש משעמם....

אבל שחר ישבה לידי והיה נחמד:]

היה שיעור קלאסי נוראי שלא נגמר....

וכל דקה שעברה נמשכה כמו שעה.....:/

ואז....

הגעתי הביתה והלכתי לקנות דברים לטיול השנתי..:]

כמה דברים יש לקחת.....

חחחחחח לא נורא יהיה כיף :)

ועכשיו אני לא כל כך מרגישה טוב:/

לא נורא אני יהיה בסדר.....

טוב חמודים... אני הלכתי

ללמוד לערבית.....

ח-ר-א-!

בייייי  3>

נכתב על ידי , 26/2/2008 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבוע בדיוק יש טיול שנתי :]




איזה כיף עוד שבוע יש טיול....:]

למרות שאנחנו הולכים למקום משעמם...

אבל יהיה כיף בלילה עם אביה דניגוב הדס ושחרוש....חחחח:)

איזה כיף אח של כבר יום שלם בטיול השנתי ויש שקט ממנו....

חחחחחחחחחחחחח :)

וואיי היום זה היה נראה לי אחד מהימים היחידים שלו התבטל

שום דבר בבצפר....

 תמיד מתבטל איזה מקצוע בגלל מורה פוסטה שחולה....

למדנו כל היום וזה היה היום הכי משעמם בארץ!!!!!

חחחח לא נורא מחר יום חדש...:]  

טוב אני הלכתי ללמוד,,,,,

יום שיש יש מבחן בערבית....ב-א-ס-ה : /

שבטוח אני הולכת להכשל בו....

כרגיל........

באסה שלא בחרתי צרפתית ..... יותר קל..:]

טוב הלכתי....

ואורי סורי סורי סורי סורי...

שלא הבאתי לך בלונים...

שחכתי :}

בייייי   

נכתב על ידי , 25/2/2008 14:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




66
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומריקי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומריקי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)