לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רומיאו ורומיאו


סיפור אהבה אמיתי בין שני הומאים ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

יום הזה בשנה..


היום הזה בשנה שאתה נזכר בכל הדברים הטובים...

בכל מה שיכולתי לעשות איתו..

את הטיול הגדול שפספסנו...

את הדירה שאף פעם לא קנינו...

את הילד שאף פעם לא אימצנו...

את החתונה שאף פעם לא הייתה...

את האהבה הגדולה שאף פעם לא הייתה לה הזדמנות לפרוח... להתפתח עוד..

איך לא נכנעים לייאוש...?

איך לא נשאבים לתוך מערבולת של כאב...?

הרצון הזה לחבק אותו...

הרצון לשכוח את אותו היום... למחוק אותו כדי שהוא יעלם...

אולי ככה זה יחזיר אהוב שאיננו..

 

ר.

 



נכתב על ידי זכרון ישן... , 29/2/2008 18:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועם הזמן...


ועם הזמן נהיינו יותר ויותר קרובים המכתבים שלנו הפכו ליותר אישיים... יותר רגשיים...

אני הייתי יושב שעות על המחשב מחכה לתשובה ממנו... מחכה לאיזשהו סימן ממנו אם זה בשיחות במסנג'ר ואם זה באימיילים..

 

"היי .. קודם כל אני מקווה שתרגיש טוב!
להיות חולה זה לא כייף..
אממ שלומי בסדר.. מנסה לחזור להיות אני כמה שאני יכול...
מה איתך..?

לספר לך על עצמי.. אממ טוב... אני בן 23 עוד שלושה חודשים 24 כבר שנתיים גר בניו יורק...

אממ לומד... מדעי החברה... פסיכולוגיה זה המיקוד העיקרי..
יש דברים שיותר מעניינים אותך תשאל חופשי...

ובקשר לדברים שעוברים עליי כן... זה קשה מאוד לעמוד בקצב הכול קורה לי כל כך מהר... ואני מרגיש שאני בסרט של במאי מטורף.. אבל יש לי קצת אמונה בגורל.. מה שקורה לא קורה סתם.. לכל דבר יש סיבה.. כל דבר אמור להוביל אותך לאחר..

מקווה לשמוע ממך מהר...

רונן

נ.ב: לא אמרתי לי איך קוראים לך אפילו..."

 

 

"יהיה בסדר , זה קצת באשמתי.. חשבתי שאני קצת יותר חכם מהרופאה שלי וחיכיתי עם האנטיביוטיקה..גם כן חח :)
איתי.. האמת שזו יחסית תקופה שקטה.. אתה יודע.. יש מהמורות פה ושם.. והחיים יודעים להרעיד את האדמה מתחת לרגלינו..
אבל אני מאמין שאפשר להתמודד עם הכל.. פשוט אסור לוותר.. וזה לא מתוך עקשנות  טיפשית.. אלא יותר בגלל שהמאמץ משתלם.
בסך הכל רוב התקופה הזאת מורכבת מעבודה כפראמדיק.. אני מאוד אוהב את המקצוע.. אף פעם אתה לא יודע מה תקבל..
זה שיכולת לעזור.. ולהציל חיים.. זה נשמע נדוש.. אבל בשביל זה אני שם..
ולימודים.. לקראת בחינות הכניסה לרפואה באיטליה.. מתמטיקה פיסיקה כימיה ביולוגיה וכמובן איטלקית.. אני דיי בסדר עם כל המקצועות גם האיטלקית שלי נהיית סבירה יותר מיום ליום.. בתקווה שאתחיל את הלימודים בשנת הלימוד הבאה..
למה איטליה?.. הייתי מאוד גבולי בבחינות בארץ.. נמאס לי לשפר.. יש לי כמה חברים שלומדים באיטליה..
אז. החלטתי שאני נוסע..  , והאמת?.. אני לא יודע מה יהיה.. איך אני ארגיש להיות מנותק מרוב מה שאני מכיר כיום..
יקח זמן עד שאני אבנה את עצמי שם.. בתקווה שהגעגועים לא יהרגו אותי קודם.. אבל אני בטוח שאני אצליח להתמודד.
 
בתקופות האלה שאתה מרגיש כאילו אתה בסרט של במאי מטורף.. צא מהסרט.. ומהתחושה שגורמת לכל חלקה בגוף להיות בשוק מהמצב.
תחשוב מה היית רוצה.. בשבילך קודם כל.. אחרי זה בשביל אחרים.. כשיש לך "אני" חזק ובטוח בעצמו.. השאר דיי יסתדר מסביביך.
ברגע שחוסר הביטחון שלך נתפס אצל אחרים , יהיה לך קשה לשלוט במהלך הדברים.
לפני מספר שנים אבי נפטר מסרטן , זה עוד היה בתקופה שלא הייתי ממש מחוץ לארון.. אבל הוא ידע אני מאמין..בסוף סיפרתי לו..רק בסוף..
יש דברים בחיים שאם לא תגיד ותעשה עכשיו אחרי זה לא תוכל לעשות אותם.. הכל צריך להיאמר כי מי יודע כמה הזדמנויות עוד יהיו לך..
אני שמח שהיתה לי את ההזדמנות להיפרד.. , וגם אתה.. תנצל את ההזדמנות כדי להיפרד.. לסגור פערים לקראת הסוף..
לדעתי אתה לא צריך להשתנות.. אלא להביא את עצמך כבן אדם.. כבן משפחה.. שהוא מכלול ואומנם הנטיה המינית היא חלק מזה..
אבל היא לא הכל , והשאלה היא , אם צריך לריב על זה?.. כשהשעון דופק... ואם "להחזיר אותך למוטב" זו המטרה לשמה התכנסתם.
תעמוד מאחורי מי שאתה ומה שאתה כי כל החיים אנשים חושבים שהם יודעים יותר טוב ממך ומה טוב בשבילך..
צריך להיות חזק מול הרוחות.. לדעת מה מתאים לך.. ומתי לשלוח אותם לחפש אבקת חשמל..
 
גם אני מאמין בגורל  , אבל חשוב שלמרות שדברים קורים מסיבה מסוימת גם אנחנו לא תמיד נבין אותה.. להיות גורם אנושי בתוך הגורל הלא ברור הזה.
ולעשות את ההתערבות שלנו בתוך מעשי הגורל , וגם אם לא נשנה תמיד את כל העולם.. לפחות ניסינו ולפעמים ננצח..
 
ו.. זהו זה.. מגילה מגילה :)
 
נ.ב
 
אני
 
יואב
נעים מאוד! .."
 
 
זכרונות...


נכתב על ידי זכרון ישן... , 26/2/2008 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובה קצרה....


"חחחח וואו , הכל הכל? :)
 
אני בן 23  וקצת , גר באזור המרכז , עובד כפראמדיק  , בקרוב אתחיל להתכונן לקראת לימודי רפואה באיטליה לשנת הלימודים הבאה..
 
יש עוד כל מיני פרטים שיכולתי לספר אבל , לאט לאט הא? ..
 
מה שלומך?
 
ראיתי שהימים האחרונים דיי הזויים לפי מה שאתה כותב..
אני באמת לא יודע מה הייתי עושה במקומך..
אז.. איך אתה מסתגל לחיים בארץ? , ספר לי על עצמך..? :)
 
האמת ש... אני מרגיש קצת לא טוב.. אני עם חום וכאב גרון.. אנטיביוטיקה וכל השטויות האלה..
זה דיי באסה כי אי אפשר לעבוד ככה ,ואני נאלץ לשכב במיטה כמו ילד טוב.. אפילו ללמוד אי אפשר ממש..
 
ביום אחר היית מקבל מגילה ממני.. אבל.. אני מרגיש קצת איכס...
 
שמחתי לשמוע ממך , תהיה בקשר..."
 
 
 
נ.ב: טוב אני חייב הסבר... אני חזרתי באותה תקופה לארץ בגלל אירוע משפתחתי ובעיות עם אחותי הקטנה... אז על זה הוא מדבר ...
 
 
 
נכתב על ידי זכרון ישן... , 25/2/2008 22:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  זכרון ישן...

מין: זכר




189
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכרון ישן... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכרון ישן... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)