לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life is just a dream


"You're faking a smile with the coffee to go "

כינוי:  SepTemBer ... ...

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אני קוראת לאמא...


אני רוצה לדבר עם אמא. למה אני לא יכולה פשוט לשבת ולדבר איתה כמו פעם? כמו כשהייתי קטנה.
פשוט לשבת לדבר,בלי שום דאגות.
אני רוצה לשמוע את צחוקה של אמא, אמא, בבקשה, אני רוצה שוב שתצחקי, אפילו את הצחוק המעצבן שלך.
אמא, אני רוצה שתחבקיני חזק, ותגידי שאת אוהבת אותי, שאת לעולם לא תלכי.
אמא, תבטיחי שאת תמיד איתי.
ואולי אני מכחישה שאת נעלמת, ואולי מכחישה שאת מרחקת.
אמא, את יודעת, אני אוהבת אותך.
אוהבת את סבתא.
את אבא.
את אח שלי.
אוהבת את המשפחה.
אוהבת את בעלי החיים.
אז למה אלוהים לא שומר עלינו?
אמא, אני רוצה לבכות.
בבקשה, תביאי ממחטה, ותחבקי אותי חזק, ותגידי לי לבכות.
ותלטפי אותי.
אמא, אני רוצה שבת חולים זה יהיה מושג יחסי, שיעלם במהרה מהחיים שלנו.
אני רוצה שמוות אפילו לא יהדהד.
אני רוצה שהכל יהיה ורוד.
 
אמא, הלוואי שתהיי כאן ושהכל יהיה בסדר...ושהמשפחה תהיה כאן... ושהכל יהיה  ורוד
נכתב על ידי SepTemBer ... ... , 27/2/2008 21:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSepTemBer ... ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SepTemBer ... ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)