לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-שהחיים נהיים אמיתיים מידי-


אממ.. לפעמים עצובה לפעמים מאושרת...לפעמים שרה ולפעמים כותבת.. לפעמים נחה ולפעמים מנגנת.. כל מה שעובר עליי...ואולי קצת יותר^^

Avatarכינוי:  -גם החיים שלי הלכו לאיבוד..-

מין: נקבה

ICQ: 464083294 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

שאלון רנדומאלי מוזיקלאיXD


איך העולם רואה אותי? so happy together-beatles
האם יהיו לי חיים מאושרים? gone forever-3dg
מה אנשים באמת חושבים עליי? לראות אותה היום-תיסלם
האם אנשים חושקים בי בסתר? californication-rhcp

איך אני יכול לעשות את עצמי מאושר? שאת בוכה את לא יפה-תיסלם
מה אני צריך לעשות עם חיי? ככלות הקול והתמונה-דני בסן
עצה טובה בשבילי: here come's the sun-beatles
מהו שיר הנושא שלי, לדעתי? רדיו חזק-תיסלם

מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים? knocking on heavens door-guns and roses

איזה שיר יתנגן בחתונה שלי? iris-ggd
ובהלוויה שלי? מכה אפורה-מוניקה סקס
איזה סוג גבר אני אוהבת? i wanna hold your hand-beatles
איך יהיה לי מחר? אהובתי-משינה!!
למה אני כאן? nothing else matters-metalica
בתור מה אנשים יזכרו אותי? dani california-rhcp
איזה שיר יתקע לי בראש מחר? גשם חזק-מוניקה סקס

האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי? סיבה לעזוב-יוני בלוך
איך תהיה השנה הזו? אני בתוך החדר האינטימי שלי-מוניקה סקס

 

מגניב!

וואי רוב השירים נכונים..P:

מחר יהיה לי אהובתי...חח מוזר...[;;

 

יאללה

בי.

 

נכתב על ידי -גם החיים שלי הלכו לאיבוד..- , 17/6/2008 18:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ותמיד הפרידה היא קשה.


אין לא לא נפרדתי מחבר..

אבל אתם זוכרים את הילד ההוא?

שדיברתי איתו פעם?

שהתלהבתי ממנו מ-א-ו-ד

אז זהו..דיברנו היום שוב..הוא ניגן לידי...הסתכל לי בפלאפון[איפה שיש תתמונה שלי ושל מיקי מתנשקים]

וצחק איתי והסתכל עליי רושמת על היד את השם של מיקי..

נו די...אני לא יכולה לחשוב עלינו כזוג...אבל אני כן יכולה לחשוב עלינו כידידים...אני יודעת שהוא שטחי ומעצבן..

אבל הוא מצחיק. ואני חייבת לדבר איתו שוב..

כן זה היה ממש מפחיד..

אני רוצה לדבר איתו שוב..

אני חושבת שיש סיכוי. יש סיכוי שנשוב לדבר..לא כמו פעם

אבל לדבר כלומר להגיד בוקר טוב או לשאול מהקורה שמתחברים לאייסיקיו

אני מקווה לפחות..

יש מקום שבו סולחים...וזה המקום שלי..

אני רוצה אני מרגישה שאנחנו יכולים להשלים היום..מקסימום לא..לאנורא..

ילד ??

אני מתגעגעת...מאוד.

איבדתי כל יכולת הבעה בשירה..כלומר אי יכולת כתיבה...פשוט אי יכולת...

אני מאוד לאיכולה להביע את עצמי בכתב יותר..

אני לא יכולהלהקשיב לעצמי..

לשמוע את עצמי..

אני לאיכולה לזכור מתי בפעם האחרונה נפגעתי ככ ממשהו..

רק מגילי. אבל זה היה בטעות והוא התחרט על זה והביע צער.

אני יודעת שאני סולחת לכם לשניכם..אבל אני לאיודעת מה יהיו התוצאות האלה..

מיקי אני אוהבת אותך. 3>

נכתב על ידי -גם החיים שלי הלכו לאיבוד..- , 17/6/2008 14:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WoW!.כאן לא הייתי הרבה.


לא הרבה התשנה וגם לא הרבה ישתנה

הרי מה שהיה הוא מה שיהיה.

 

נממ..הכל אותו דבר חוץ מכמה דברים אבל הי? מי מסתכן שמדובר על אנונימיות חלקית ולא מוחלטת.

וד"א לכל מי שכן מכיר אותי. במילים נחמדות. בבקשה לכו.

זה בלוג משני ולכן אני לא מעדכנת בו ככ הרבה.

אני רק יכולה להגיד שזה בלוג לכל מי שלא מכיר אותי וכל זה..

ורק רציתי להוציא כמה דברים אבל זה כנראה לא ייקרה. עדין אין לי אנונימיות ואין לי כלום.

אז זהו.

כנראה שמידי פעם לפעם אני אוציא איזה שיר או קטע לפה.

אבל כל השאר?

כנראה יהיה שמור במחברת מוחבא היטב.

לילה טוב.

וחלומות פז.

=\

נכתב על ידי -גם החיים שלי הלכו לאיבוד..- , 12/6/2008 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,434
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-גם החיים שלי הלכו לאיבוד..- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -גם החיים שלי הלכו לאיבוד..- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)