לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אם אין אני לי, מי לי? וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו, אימתי?

כינוי:  -אילנע-

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

טוב, אז...


  

המצב בין היאנות לא משתפר.

שניהן עברו מספר מסיבה מאוד פשוטה-אין ביניהן מספיק פרטיות,ואת היכולת לכתוב באמת את מה שהן מרגישות מבלי שהשניה תפגע.

ולמה את לא יכולה לשמוח בשבילה?

היא הרי חברה שלו!מה שהיא רצתה!

כל הזמן את מחרבשת שאת הכי אוהבת אותה בעולם,ושאת תעשי הכל בשביל שתאשרו חברות,הכל!הכל את חירבשת!

ובאמת...תעשי טובה. את כל כך לא "מאוהבת" בו ושרופה לו על התחת. זה רק עוד אחד מהתרגילים שלך.

את כל כך מצפה שהיא תפרד מימנו רק בשבילך. בכלל לא אכפת לך איך היא תרגיש, ואיך היא מרגישה עכשיו.

כמה שנים אני אני מכירה אותך? 7.5.

כמה שנים היא מכירה אותך? 2.5.

אני כבר מכירה את כל התכסיסים שלך.

אותו דבר היה עם ויקטוריה. אותו דבר.

ועליי,תתפלאי,התרגילים שלך כבר לא מצליחים לעבוד.

נכון...גם אני עברתי מספר. ויכול להיות גם שאני מתחרטת על כך.

כי גם לי לא הייתה את הפרטיות שהייתי זקוקה לה.

ואפשר חשוב שעוד לפני כמה דק' חשבתי שאני אסגור את הבלוג.

אני כבר מחכה,להזדמנות הזאת,שאני אוכל לבוא לאנשים, ולהגיד להם: "הנה מס' הבלוג שלי-531025. תכנסו,כן?"

מעולם לא הייתי כזאת.

הייתי יותר פתוחה, צחקתי עם כולם.

והכתיבה שלי בבלוג? ממש השתנתה.

אני משתנה.

וזה לא מוצא חן בעייני.

נכתב על ידי -אילנע- , 28/2/2008 11:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/2/2009 18:15
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אילנע- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אילנע- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)