לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נערה מתבגרת



Avatarכינוי:  •°•Baby Girl•°•

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


?LOVE BOY?
אהבה=בילבול שכל!!
נתחיל בזה שההורים שלי החליטו לטוס לחו"ל-וכמובן שלא לקחו אותי בחשבון,לכן בכל חופשת[מי ישמע איזה חופשה ארוכה...]פורים נאלצתי לישון אצל הדודים בעיר אחרת לגמרי מה שאומר-שאין יציאות.אז מה פאקינג עשיתי בפורים?כלום,הייתי אצל הדודים..היה נחמד אבל משעמם בלי יציאות!לא..השנה לא התחפשתי..לא היה לי רעיון וגם עד שמצאתי רעיון[אממ דבורה?!]לא מצאתי בשום מקום משהו שדומה למה שאני רוצה =||.אז אתם בטח שואלים מזאת הכותרת הזאת?תקבלו תשובה..ביום העדלאידע הכרתי חבר טוב של ידיד שלי[זה שרבתי איתו והשלמנו זוכרים?]שאני שומעת על אותו הילד כל החיימשלי..הוא מבית ספר אחר אבל בגיל שלי.נתחיל בזה שבהתחלה לא דברנו ואח"כ התחלנו לדבר ואהה איך אפשר להגיד את זה?לא הפסקנו לדבר!הוא ממש ממש אבל ממש חמוד!!אח"כ היה לי קר והוא הביא לי תחולצה שלו,אז כן הלכתי ברחובות עם חולצה של בן שגדולה עליי בכמה מידות ות'אמת שדי אהבתי את הלוק  אולי אני יקנה גם חולצה כזאת.באותו היום הייתי מחוזרת על ידי 5 בנים שרק שמרו עליי וכל אחד מהם ניסה להראות את הפרצוף שלו כמה שיותר =]ואני?נהנית מכל רגע שעובר...אז מה הבעיה באהבה?אני יגיד לך מה הבעיה,יום למחורות
כן כן כבר יום למחרת!! הילד פאקינג הציא לי לצאת איתו[אממ כאילו חברות!]הוא חיכה 3 ימים כדי שאני יחזור מדודים שלי ונוכל לדבר,ובכל השלושה ימים שלי רק חשבתי עליו ואח"כ עליו.דברתי איתו מלא בפלאפון ומלא בSMS איתו ועם עוד בנים שהכרתי שם[חשוב לציין את זה שידיד שלי כמעט התפחלץ שם?]והגיע היום שחזרתי הביתה ואני צריכה להגיד לו תשובה אממ רק שלא הייתה לו ממש תשובה  אחרי ה3 ימים שהוא חיכה כמו משוגע אני,"חמודה שכמותי" החלטתי לא לתת לא תשובה.ישבנו מתחת לבית שלי אני הוא ידיד שלי ועוד חברה..למזלי לא דברנו ישר עלינו ובהתחלה צחקנו ודברנו ארבעתנו ורק כמה דקות לפני שהלכתנו הביתה אני והוא הלכנו לדבר בצד.לקחתי לו את היד וכרחתי את היד שלי ביד שלו,בהתחלה כלומיני דברנו 'אם' נהיה חברים והוא פשוט מקסים!!!אמרתי לו שאני צריכה עוד זמן להכיר אותו עוד טיפה אח"כ שאלתי אותו מה אנחנו?והוא אמר שרק אני מחליטה מה אנחנו אז אמרתי לו שנחכה עוד טיפה לראות מה אנחנו ושבנתיים אנחנו במין קטע כזה..הוא ממש ממש חמודדד!!ואז כבר החזקנו ידיים הוא פשוט מדהים!אז אתן בטח שואלות מה הבעיה אם האו כ"כ מקסים=הבעיה היא שיש שמועות שהוא נצלןן וסתם יוצא עם כל אחת..והמון בנות אמרו לי את זה!דברתי איתו היום ושאלתי אותו עם הוא נצלן[לא מבחינה מינית,בכללי]והוא אמר שהוא נצל כמה בנות אבל שהוא מוכן להשבע שאותי הוא לא ינצל.
עכשיו,אתן קובעות!!
אם להיות איתו למרות כל השמועות[אולי יש כאלה שמקנאות.]והוא הבטיח לי ונשבע שהוא לא יפגע בי.
או לא להיות איתו.אני יודעת שבדרך כלל אתן לא מגיבות לי אבל הפעם אני ממש חייבת שתגיבו!!

נכתב על ידי •°•Baby Girl•°• , 24/3/2008 20:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




happy!!
השבוע..עד לשנייה האחרונה הכול היה זוועתי! עדיין לא השלמתי עם הידיד אבל לפני בקרב של 4 שעות הכול השתנה.אז ככה רק שתהיו מעודכנים הצלחתי לראות את התמונות במצלמה וראיתי לראשונה איך נראת דודה שלי P: היא מבוגרת,הייתי נותנת לה 50\46והיא בכלל לא נראת משוגעת!!אפילו נורמלית למידי.השבוע די היה מייאש וכל הזמן הזה התפללתי לה' שיעזור לי כי אני כבר מיואשת ושישלים בני לבין ידיד שלי כי נורא קשה לי בלעדיו[בסוף גיליתי במה הוא היה עסוק ועל כך בהמשךך]לבסוף כנראה שהוא החליט לעזור לי קצת קיבלתי אומץ ושלחתי לידיד שלי SMS ומשם התגלגלנו לאיסי =]]למעשה גם כרגע אנחנו מדברים בזמן שאני כותבת לכם..אבל לא נורא אחרי הרבה זמן שלא דברנו אני מרשה לו קצת להפריע לי.ולמה ה' לא הקשיב לי מהתחלה?אז כנראה שהוא ידע שהולך להיות משהו בירושלים וביום חמישי הוא היה עסוק בלשמוע תפילות על 8 אנשים שנהרגו [ת.נ.צ.ב.ה]ואנשים שבכו ובוכים עד עכשיו..אז אלוהים שלי?אני מצטערת שהתלוננתי הפיגוע באמת היה יותר חשוב ממני.קניתי היום נעלי פומה מדהימות!!הכי חדשות שיש...עוד מעט נלך לראות הדוגמניות ואני מקווה שמחר בע"ה אני יצא לאנשוו D=
אני מקווה שהשבוע שיהיה יהיה טובב כי סבלתי מספיקק....
עד כאן לפוסט הבא שלי אחויה!=]
נכתב על ידי •°•Baby Girl•°• , 7/3/2008 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היילו לכולםםם 3>
השבוע באמת היה קשה,אפילו קשה מידי!.גיליתי דברים שאני אפילו לא יודעת איך להתמודד איתם..אין לי מושג איך ולמה.במשך כל חיי חייתי בידיעה שיש לאמא שלי 10 אחים..בכל פעם שהייתי סופרת אותם הייתי סופרת רק 9 אחים והייתי בטוחה שהייתי מתבלבלת כי המשפחה שלי אמא שלי -55555- גדולה.אני זוכרת שהייתי קטנה בת דודה שלי [שההפרש בנינו הוא 3 שנים בלבד]סיפרה לי שיש לאמא שלי [ושלה..D=]אחות בבית משוגעים,אני הייתי קטנה ולא האמנתי.השבוע גיליתי שזה נכון!!ואיך גיליתי?אני אספר לכם..בת דודה שלי שלחה לי הודעה לאיסי ובקשה ממני שאני יגיד לאמא שלי לשלוח לה את התמונות מיום חמישי,אני כתגובה אמרתי לאמא שלי ואמא שלי התחילה לגמגם ולא רצתה שאני יגע במצלמה!היא אמרה שאח"כ אבא שלי יעביר את התמונות ואני אמרתי לה שאני יודעת לעביר..בסוף היא אמרה שלא עכשיו וכששאלתי אותה מה יש בתמונות האלה היא אמרה שהיא תספר לי אח"כ..אח"כ ששאלתי אותה שוב היא באה לי ביציאה "סיפרתי לך פעם שיש לי אחות בבית משוגעים?"  =O אני לא ידעתי!!!!לאמא שלי יש אחות ואני לא יודעת!!!!בחיימשלי לא שמעתי עלייה במשפחה אף פעם לא הזכירו אותה ואף פעם לא ראיתי תמונות שלה.מסתבר שביום חמישי היה לה יומולדת ואמא שלי והמשפחה הלכו למוסד שלה כדי לחגוג איתה [והיא סיפרה לי שהיא הולכת לחגוג יומולדת לדודה שלי...]למה אמא שלי לא סמכה עליי וסיפרה לי?מעניין איך היא נראת..בסופו של דבר לא ראיתי את התמונות...
=||
לגביי ידיד שלי,אז לא עוד לא השלמנו..אני ממש מקווה שנשלים מהר,אני די מתגעגעת \\:
עוד יומיים יש לי מבחן ענקי במתמטיקה אז אני הולכת ללמוד..

עד כאן לפוסט הבא שלי D=
נקווה שעד אז אני יצליח לגלות עוד על האחות החדשה ולהשלים עם הידיד

נכתב על ידי •°•Baby Girl•°• , 3/3/2008 16:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





168
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°•Baby Girl•°• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°•Baby Girl•°• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)