לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהירות, חופרים כאן!



Avatarכינוי:  תום =)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

אחרי הרבה זמן שלא כתבתי...


הגיע הזמן קצת לחדש, לא?

 

אז מה קרה בחודש+ האחרון?

-טסתי לבוסטון [בדיוק לפני חודש, ב-7.10... פאאאאאק]

-לצערי, גם חזרתי מבוסטון [והייתה לי את החוויה הכי מושלמת בחיים]

-הספקתי לבזבז חצי+ מהחשבון שלי בפלאפון [למרות שאני ממש מנסה לחסוך]

-החלטתי שאני פורשת מהמגמה

-החלטתי שאין מצב שאני פורשת מהמגמה

-ובגלל זה החלטתי שאני פורשת רק חלקית מהמגמה

-הבנתי שריקוד זה אחד הדברים המשמעותיים בחיים שלי, ושאני לא אוותר עליו בגלל אף אחד

-גיליתי שמחר יש שיחה ראשונה עם המנהל [המוזר והחדש] של המגמה. נראה מה יהיה, אני מתרגשת בטירוף

-תירגלתי כ"כ הרבה מתמטיקה שזה יצא לי מכל החורים. 3 שעות כל יום, שמישהו יעז להגיד לי שאני לא משקיעה אחרי זה...

-עשיתי מבחן במתמטיקה [שלשום] וסופסוף יצא לי ממש טוב! הלוואי שיצא לי 90, הייתה לי נפילה כ"כ חזקה במתמטיקה השנה...

-עשיתי בדיקות שתן וראייה [יש לי ראייה שש שש!] לכבוד הצו הראשון השבוע

-חפרתי לכולם על הצו הראשון השבוע

-ניסיתי לתרגל בדיקות פסיכוטכניות באינטרנט... ותמיד הפריעו לי באמצע -.-

-תוך כדי הניסיונות האלה עשיתי בדיקת IQ ויצא לי 114. אני דיי סגורה על זה שפעם הייתי יותר חכמה XD

-חיכיתי חיכיתי וחיכיתי ל EMA. סופסוף ראיתי אותו! ביונסה זכתה בפאקינג שלושה פרסים!!

-גיליתי שביונסה באה לארץ

-גיליתי שיש שמועות על זה שריהאנה הולכת לבוא לארץ [??? הלוואיייי]

-גיליתי שיש שמועות על זה שליידי גאגא וביונסה הולכות לשתף פעולה ולעשות איזה קליפ ביחד[!]

-ריעננתי את הפלייליסט בשירים מדהימים

-קניתי את הדיסק של קארי הילסון [אהובת ליבי]

-גיליתי שאני מאוהבת במוזיקה יותר ממה שאי פעם חשבתי שאני...

-התאכזבתי מאנשים

-איכזבתי אנשים

-רבתי עם אמא. סאמק

-הצלחתי במתמטיקה ואהבתי את זה

 

 

*מחר מבחן בביולוגיה

*מחר מתחילה המגמה

*חמישי מבחן בכימיה [אלוהים ישמור אני לא יודעת כלום!]

*למזלי הרבה אני אפסיד את המבחן בכימיה - חמישי צו ראשון!!

 

 

 

 

 

 

שבוע מקסים,

אוהבת המון (:

נכתב על ידי תום =) , 7/11/2009 16:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)