לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"איסתרא בלגינא, קיש קיש קריא" - אהבה , מחשבים , טכנולוגיה , שירים , יצירות , מד"ב - בלוג מהחיים


מחשבות, לבטים, חלומות ועצות... בלוג מהחיים. הצצה לחיו של יליד 79`. פריק מחשבים, טכנולוגיה, מד"ב ומולטימדיה ש(עדיין) לא איבד את התקווה לגבי האהבה.

Avatarכינוי: 

בן: 44

ICQ: 77320563 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Wtf תפוחים



מה הקטע עם התפוחים?
זה שקוראים לתפוח תפוח, אוקי, סבבה, אני יכול להבין.
אבל למה להגזים? למה לקרוא לתפוח תפוח עץ, ולתפוח אדמה תפוח אדמה... כאילו... מה הקשר?!?
נגמרו להם השמות?
אם זה הכיוון למה לא לקרוא למלפפון תפוח ארוך או לגזר תפוח כתום?
עכשיו כשחושבים על זה תפוז אלו בעצם ראשי התיבות ל"תפוח זהב". ובאנגלית איך קוראים לאננס? PineApple.
איפה היינו אם היו ממשיכים בכיוון הזה?!? ממש עולם מגוון של תפוחים.
זה נראה לכם רציני?!?
אם תשאלו אותי בדיוק העבירו חפיפה לעובד חדש באקדמיה ואלו התוצאות... אמרתי עובד חדש?
סליחה... תפוח על 2.

(ועוד לא עסקתי בתפוחים באגדות, סיפורי עם, דת, היסטוריה... שלגיה והתפוח? ויליהלם טל? סיפור גן העדן? ניוטון? You're sick! very sick!!!).

שנה טובה! תאכלו הרבה תפוחים בדבש קריצה

נכתב על ידי , 10/9/2010 14:07   בקטגוריות דעות/מחשבות, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה ושלום - המדריך



 

כל עניין הטרור והמלחמות גרם לי להרהר קצת...ולפתח את "תורת הדגל".
מה בעצם עומד מאחורי רוב המלחמות בעולם?
דת. גזע. לאום.
כל אותם "ערכים" חשובים גורמים למעשים הכי לא מוערכים, הכי לא אנושיים.
סכ"ה לאדם "הפשוט"... לאדם מן הישוב, לא ממש משנה במה חברו מאמין. מה מוצאו וכו'... אבל ברגע שאנשים בודדים מצליחים לאחד אנשים סביב אלמנט מסוים מתורת הדגל All hell break loose.
יש אנשים שהם מאד אנושיים ויש אנשים שהם לא פחות מאשר חיות.
אבל קצת חבל שברוב עדיין נטועה תכונה שכזו... תכונה עדרית, שגורמת להם ללכת כצאן אחרי העדר. 
קבוצה קטנה יחסית שמצליחה להסית קבוצה עצומה של אנשים. ותחשבו על זה.
הרב אמר. הרצל אמר. הראיס, השיח, הצ'יף, האפיפיור.
ומה את/ה אמרת?


"רגע של עברית".
רגע של עתידנות. (מה לעשות, פריק מד"ב אנוכי).
לדעתי האישית, בשנים הבאות, ככל שהמין האנושי יתבגר ויתפתח, אנו צפויים למגמה של שבירת גבולות. כמו ארצות הברית, כמו אירופה. לאט לאט הגבולות מטשטשים, עניין הלאום הופך אט אט לעניין צדדי יחסית. כמו שהדת לחילוניים.

מנהג חביב שמזכיר לנו מי אנו, אבל לא משהו שמטרף את הדעת בצורה פאנטית.
אט אט עניין הגזע יטשטש. לא יהיה לבנים, שחורים, צהובים, אדומים.
אנשים אט אט יקבלו אחד את השני יותר ויותר. בארה"ב אוטוטו אובמה נכנס לכסא הנשיא. אנשים מתקרבים האחד לשני יותר. לבן עם שחורה. שחורה עם לבן. אסיאתית עם אדום עור... זה יקח מאות ואולי אלפי שנים, אבל בסופו של דבר לא יהיו מלחמות בגלל זוטות. בגלל דת, גזע או לאום.
כי או שאנשים פשוט יקבלו האחד את השני, עם הדת, הגזע והלאום שלהם.
(כן, וחזירים יכולים לעוף).
או שלא יהיו יותר לא דת לא גזע ולא לאום.
וזה לא כזה אסון גדול.
אני לא אומר שאין דברים יפים בדת או בלאום. ולכל גזע וקבוצה אתנית יש את המנהגים שלהם, וזה טוב ויפה. באמת. אבל לא בצורה פאנטית שכזו. בתור מנהג או אגדת עם, לא יותר.
אני גם לא אומר שיש לכפות את זה. כי קחו למשל את רוסיה או סין...
ברגע שאתה כופה "איחוד" על מספר מדינות זה ממש לא הפתרון.
אנשים צריכים להבין את זה לבד. כמו באירופה. האיחוד האירופאי. הם בהחלט בכיוון של שבירת גבולות מכל הבחינות.
הכיוון הכללי הוא פשוט להיות אזרח כדור הארץ.
Live and let be.
Peace מאן.


נכתב על ידי , 27/12/2008 15:50   בקטגוריות דעות/מחשבות, אקטואליה, ביקורת, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מודעה מצמררת



 

לא מזמן עשיתי קצת סדר בכל הניירת שלי... ונתקלתי במודעת עיתון ישנה... המודעה מלפני הרצח.
נכתב על ידי , 24/10/2007 11:39   בקטגוריות לינקים/שונות, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן. ^^ ב-24/10/2007 23:48
 



המדריך להכרויות ברשת מאת נועם שר


 קוּקוּ-פידון
המדריך להכרויות ברשת מאת נועם שר 



 

"הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם"
נתחיל באתרי ההיכרויות שעולים כסף. ההרשמה והחיפוש בחינם, אבל יצירת קשר עם המשתמשים הינה בתשלום. אישית אני ממש לא מבין למה כולם נרשמים שם. בכל אופן יש את JDATE ואת קופידון שפועל על אותה מערכת כמו JDATE ודומה לו (כמעט) שתי טיפות מיים. 2 אלו הם כנראה 2 האתרים הכי גדולים בארץ ש(לצערנו) מנצלים את הוד-מונופוליותם וגובים סכומים לא הגיוניים (שאגב, זה ממש לא לעניין לעשות מאהבה כסף... טפוי!). יש את חבר`ה-דייט (לדתיים יש את דתי-דייט) שאכן גובים כסף, אבל יש לכם איזה 10 קרדיטים (בערך) לשליחת הודעות חינם.
יש את בליינד-דייט שנתנו פעם 2 קרדיטים, כיום הם נותנים משהו כמו קרדיט אחד בודד לקריאת הודעה... (טיפ קטן: תעשו לעצמכם טובה - אם מישהו יוצר איתכם קשר – ישר תשלחו לו את המייל שלכם/אייסיקיו/מסנג`ר... ואל תבזבזו את הקרדיט המסכן כדי לומר "היי מה נשמע"...). חוץ מזה יש בבליינד-דייט פורום וצ`יט שהשימוש בהם חינם! אני ממש לא מבין למה האנשים באתר לא נוהרים לצ`אט ולפורום בהמוניהם... נו טוב... שישלמו.
יש את מג`יק-לאב שהוא, הממ, ככה ככה. יש את Lovely. סיפור קטן על Lovely, אני ו"חבר שלי" רשומים שם, ובאותו יום שאני מקבל פניה גם הוא מקבל פניה... המממ... "חשוד מאוד, בלש-גשש בפעולה פותר כל תעלומה...", ג`אסט לאבלי... יש את Xydate ואת אהבה חדשה שבהם השימוש לבנות בחינם... קדימה בנות! הכל תלוי בכן!!! יש את שלאגר, אין הרבה לומר עליו... תנסו. ויש את החצי השני שנראה ככה עד לא מזמן, שמיועד לסטודנטים ואקדמאים... 

חינם ולכולם

אוקיי, אז אני ממש לא מבין למה הציבור מטומטם... אה, סליחה, משלם, אם יש פי 2 אתרי הכרויות בחינם. יש את מערכת ההכרויות של תפוז שלאחרונה אפילו הוסיפו אפשרות להוסיף פתיח וידאו... מערכת קלה, פשוטה וקולעת. יש את אטרף-דייטינג. יש שם מלא פונקציות מענינות. אפשר לפתוח שם בלוג ועוד כל מיני מסביב... תמצאו שם בעיקר את כל חובבי סצינת המועדונים בארץ. בין היתר גם קוקסינלים, הומואים ולסביות (ולא, אלו הן לא מילות גנאי... "צדיק באמונתו יחייה..."), כנסו, תהנו ותמצאו אהבה!
יש את מערכת ההכרויות של גופ. מיועד בעיקר לגילאי 18 ומטה, אבל ממש ממש לא רק...
יש את דייט. שנראה דיי נחמד. חבל שיש שם כמה אנשים שמתחזים... אבל כנראה שככה זה בכל אתר. תמיד יש את האהבלים המשועממים. יש את Look4Love  המגניב. אתר לא גדול אבל ממש נחמד. יש את סימי. אתר נורא פשטני. אבל עושה את המלאכה כראוי.
יש את שני אתרי ההכרויות שפועלים בשיטת הSocial Networking. שזה בעצם "חבר מביא חבר". האתרים הם: מקושרים (שצריך בשבילו חלונות איקס-פי  או את דפדפן פייר-פוקס), ונטסטר.
יש את Jlove שאמור היה להתחיל לגבות כסף החל מאפריל. אבל הוא נשאר חינם. (אני לא מתלונן...).
מכאן והלאה יש אתרי הכרויות קטנים יותר ויותר... יש את hek, את MyLuck  שנפתח לא מזמן. את תוסס שיש שם פורום, כתבות ועוד... את Dlight  להכרויות מזדמנות. את FreeDate  שנראה קצת מיושן... את Lovers שנראה דווקא דיי נחמד. אתר ההכרויות של ספידי שגם נראה מיושן משהו.
את איי-סיק-יו (לא, זה לא icq), את דייט-קלאב את בלי סודות (מה עבר עליהם שהם חשבו על השם לכל הרוחות???), את Woman2000 (הממ, ומה עבר על אלו?), יש את מערכת ההכרויות של אתר האהבה הישראלי שמיועדת יותר לבני העשרה שביננו (אבל שוב – לא רק), יש את הלוח של האתר מאדאם ושל האתר Start ,את  FindLove שנראה נחמד אבל לא נראה שיש בו הרבה, את רומנטיק שנראה, המממ, משונה. יש את SweetDate  שניתן כרגע רק להרשם אליו (כבר שנה הוא ככה... יאללה, תפתחו וזהו...), יש את לוח ההכרויות לצמחונים וטבעונים של אנונימוס, ואפשר גם לנסות את "חם או סתם" של מעריב, יש שם אופציה לפגוש את בעלי התמונה... את "שווה ציון" של msn, ואת Are u hot... שווה נסיון.  

אווו מאמה!

יש מספר אתרי הכרויות למטרות סקס וכאלה... הם לאו דווקא לסקס, יש שם אופציה למחפשי קשר רציני. (נו, באמת!). מיותר לציין שהם עולים כסף... Xlove, FreeLove, SexPal, Xdate, ואחרון חביב neffertiti. מילה אחת בקשר ל-FreeLove, זוכרים את מה שסיפרתי לכם על האתר Lovely, אז זה גם דיי תקף כאן... חשוד מאוד indeed... 

הלו?

יש אתרים מבוססי טלמסר: טלצ`אט, דייטינג (שאגב היה ידוע עד לפני תקופה בשם discrete, והיה מיועד ל... "האנקי-פאנקי", איפ-יו-נוו-וואט-איי-מין"... אז יכול להיות שתתקלו עדיין בקצת, "תועבה" אלוקים ישמור, טפו טפו :-). ותמיד אפשר לנסות את לאב מי 068 202010, או את ערוץ קליקה החדש.

דו-יו-ספיק-אנגליש?
יש כמה אתרים באנגלית שאפשר למצוא בהם חבר`ה מהארץ. יש את icq dating של icq (כאילו דה!), יש את LavaLife שנראה לי עובדים באיזשהו שיתוף פעולה עם icq. יש את FaceParty, שאפשר למצוא בו ישראלים, יש את Match שגובים כסף, ויש גם את Ok-Cupid, שבונה עליכם פרופיל פסיכולוגי ומוצא התאמות בהתאם. אם יש עוד מוצלחים תכתבו בתגובות...

בלה-בלה
חוץ מאתרי הכרויות אפשר להכיר גם בצ`אטים. עכשיו לפני שנתחיל בפירוט, תתנהגו כמו בני אדם! נתקלתי לא פעם ולא פעמיים ב... קקות של אנשים. תפנו למישהו בנימוס, אם הוא עונה לכם שהוא לא מעונין או משהו, תכבדו אותו. וכנ"ל אם אתם מקבלים פניה ממישהו אחר, אם אתם לא מעונינים, או שאתם כבר מצ`וטטים או עסוקים או השד יודע מה – תגידו לו יפה שאתם לא יכולים לצ`וטט כרגע וזהו. אל תסגרו לו בפנים, אל תגידו "שלום, מה נשמע?" וזהו... לא תענו לו יותר ותתנו לו לחכות לנצח. זה שאתם לא שומעים אותו בטלפון או מדברים איתו פנים מול פנים לא אומר שאתם יכולים לזלזל ולהתנהג כמו חיות (אלא אם אתם באמת חארות של אנשים, סנובים, או משהו אחר). אז כן זה כייף שאתה מחוזר ע"י הרבה אנשים, וזה נחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות נחמד! נק` למחשבה...
טוב אז ככה - יש לחבר`ה חדר צ`אט לפנויים פנויות בשם "סינגלס" שאגב, נגיש גם מהאתר האחר שלהם RTV (נשמע כמו תחנת כבלים רומנית... לא?).
יש לתפוז מלא חדרי צ`אטים שאפשר להכיר בהם. יש גם לוואלה, ל-ynet, ול-מעריב-nrg. אפשר להכיר באתר טיפו, יש שם מסנג`ר מיוחד, צ`אט, ואפשרות לחפש כתובות מסנג`ר של אנשים מהארץ... (אל תתפלאו אם לפחות מחצית מהאנשים בגילאי 16-18). יש את הצ`אט של msn (בצד שמאל), יש את הצ`אט של היידפארק  ויש את הצ`אט שלMushrooms  ובטח יש עוד כמה... תכתבו בתגובות אם תזכרו... 

בטברנה

ואם יש צ`אטים, אז כמובן שיש גם פורומים... יש את צ`אט ההכרויות של תפוז, קומונת ההכרויות בתפוז היכרויות תכלס, וקומונת בת היכרויות תכלס. יש את פורום אהבה וירטואלית ופורום בליינד-דייט שגם שווים כניסה.
יש את פורום ההכרויות של נענע, ויש את פורום בליינד-דייט של ynet, שאגב, בטח לא ידעתם אבל נערך שם פעם בחודש, בדר"כ איזה יום חמישי או רביעי שהוא – יום הכרויות! שזה יום שלם שמוקדש כולו רק למודעות הכרויות! בהחלט שווה ניסיון או 2! לוואלה יש דבר כזה שנקרא מועדונים שבטח לא שמעתם עליו. דיי יבש שם, בכל אופן יש את מועדון הכרויות (יבש, יבש) ומועדון ציפורי לילה משדכות. שיהיה... אה, וכמעט שכחתי, תציצו גם בקהילות הללו של אינטרנט זהב ו... אם הסתבכתם תקליקו כאן... אלו אותן קהילות בדיוק רק שכאן הן (לדעתי) יותר ידידותיות למשתמש... כדאי גם לנסות להציץ בפורומים של הייד-פארק ושל גופ...
חוץ מפורומים שמיועדים לנושא ההכרויות יש גם מספר פורומים ש... נושקים לנושא. תשתתפו, תכירו אנשים, ו... המממ, זה בעצם הרעיון, תכירו אנשים... בתפוז יש את פורום אהבה ורומנטיקה, בינו לבינה, מלחמת המינים, מה גברים רוצים, מה נשים רוצות, וסינגלס קלאב.
ynet ריכזו את האתרים הקשורים תחת קטגוריית יחסים, יש שם פורום סינגלס, בליינד-דייט שכבר הזכרנו ועוד כמה...  לוואלה גם יש פורום אהבה ורומנטיקה ו... תחפשו כאן, אולי יש עוד משהו...
אפשר גם להכיר בפורומים קצת יותר כלליים, כמו פורום 20+ של נענע, של וואלה, ושל תפוז. יש גם 30+ ו-40+... מה שמתאים לכם...

טיפים לסיום
לפני שאתם בכלל מתחילים תצטיידו בלפחות 2 תמונות, רצוי שכל תמונה תהיה מזווית קצת אחרת... [מזכיר בית סוהר מה? :-) ]. תצטיידו כמו כן גם בתוכנות icq ומסנג`ר. כדי שתוכלו לצ`וטט עם מי  שתפגשו ברחבי הסייבר-ספייס...  יש תוכנה חביבה שפועלת על חלונות xp ששמה skype, אם יש לכם מיקרופון אפשר לדבר שם ממש כמו בטלפון – והכל בחינם...
וכמובן שיש את אודיגו! כנראה שאנשים לא הבינו מה עושים עם אודיגו... אז ככה, תקשיבו ותקשיבו טוב! אודיגו זו תוכנה שמאפשרת לכם לתקשר עם משתמשי אודיגו אחרים שגולשים כרגע באותו אתר שאתם גולשים בו. מה שאומר שאם אתה ועוד מישהי גולשים למשל באתר JDATE, אתם יכולים לצ`וטט ישר! בלי שום קשר אם אתם מנויים באתר או לא!!! תפנימו ותפנימו טוב!
אה, כן, יש גם את המסנג`ר של יאהו ושל אמריקה אונליין (aim), אבל אלו כבר קצת פחות in... (ואל תשכחו את מה שאמרתי מקודם לגבי הצ`אט... תהיו מנומסים! תנסו...) 

ע
וד דבר חשוב שכדאי להעלות הוא שכדאי לכם לפתוח מספר חלונות ולגלוש למספר אתרי הכרויות בו-זמנית. וכל זאת מהסיבה הפשוטה, שלמשתמשים שנמצאים אונליין באתר יש עדיפות מסוימת על אלו שלא נמצאים באתר. אתם תופיעו בראש רשימות החיפוש ובעוד מקומות... שווה! [אוף! אני נשמע כמו ג` יפית...] 

טוב, טריק קטן לסיום – כידוע, משתמשי
JDATE יכולים לצפות ברשימת האנשים שהוסיפו אותם למועדפים שלהם, או בכלל – קראו את הכרטיס שלהם, ומשמשי קופידון לא... אז NewsFlash – גם משתמשי קופידון יכולים! אומנם אין באתר לינקים לזה אבל כאן תוכלו לראות מי קרא את הכרטיס שלכם, וכאן מי הוסיף אתכם למועדפים שלו...  אגב, אם כבר הזכרנו מקודם את JDATE, הם אולי לא כ"כ יאהבו את זה, אבל שמתם לב שסיגל היא בעצם שרון היא בעצם Sweet Devon – חשפנית מאמריקה... אה? שמתם לב? המממ.  

טוב, אז אני ממש מאחל לכם שתמצאו אהבה, באמת באמת באמת! ו...אם תגיעו לפורום כלשהו או צ`אט או כל מקום אחר שכתבתי עליו כאן שלא ידעתם עליו לפני, תגידו שנועם שלח אתכם, ותשלחו אחרים גם לדף הזה, שגם אחרים ימצאו אהבה! ואני אולי קצת אגזים, אבל אם תצא חתונה, אל תשכחו לשלוח לי מסר... זה יעשה לי טוב בלב... :-)

אני בכל אופן עדיין מחפש מישהי חמודה לאהוב, לפנק, ללטף ולנשק. מישהי לחלוק איתה הכל, את החצי השני שלי...

נכתב על ידי , 19/9/2004 12:28   בקטגוריות מדריכים/טיפים, אקטואליה, אהבה ויחסים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ולדי ב-18/3/2009 19:09
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoam S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noam S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)