לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"איסתרא בלגינא, קיש קיש קריא" - אהבה , מחשבים , טכנולוגיה , שירים , יצירות , מד"ב - בלוג מהחיים


מחשבות, לבטים, חלומות ועצות... בלוג מהחיים. הצצה לחיו של יליד 79`. פריק מחשבים, טכנולוגיה, מד"ב ומולטימדיה ש(עדיין) לא איבד את התקווה לגבי האהבה.

Avatarכינוי: 

בן: 44

ICQ: 77320563 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארכיונועם


 

 

במסגרת הזמן הפנוי שיש לי לאחרונה (ראה רשומות קודמות) החלטתי לנצל את הזמן ל... למשהו P-: וסרקתי מספר כתבות שכתבתי בעבר לעיתונים פי.סי מדיה , פי.סי פלוס ופריק ... להנאתכם ... (כן... את חלקן פרסמתי בעבר כאן בבלוג בנוסף).

 

 

 

 

 

 

 

 

***

 

 

 

***

 

 

***

 

 

 

***

 

 

 

 

 
נ.ב.
אם איזה עורך מחפש כתב לעניני מחשבים - אשמח :-))
נכתב על ידי , 20/11/2007 15:30   בקטגוריות מדריכים/טיפים, עבודה, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי רשיון ואין לי נסיון




לא קל להתברג לשוק ההי-טק בארץ.
למי שלא ממש קורא כאן אספר בקצרה שאני בוגר ג'ון ברייס בתחום ניהול רשתות המחשבים. בוגר סלע במסלול מולטימדיה. בעל הסמכת Mcp של מיקרוסופט ו - Ccsa של צ'קפוינט. כמו כן אני בעל תעודת בגרות במגמת אלקט'.
הייתי במאות ראיונות וכל פעם אותו סיפור - ברגע שמבינים שאין לך נסיון הראיון למעשה הסתיים.
אני לא מבין איך אפשר לשבור את הלופּ... אם אין לבנאדם נסיון ולא לוקחים אותו בגלל שאין לו נסיון... איך יהיה לו נסיון?!?!?!

מזכיר לי ראיון עבודה שהיה לי לפני מספר ימים. הבנתי שצריך להתחיל ממקום כלשהו... ואם קשה להתברג לתחום הרשתות אז אתחיל כטכנאי פי.סי...
אז גם שם... יצא שאין לי נסיון ואם יעסיקו אותי זה יהיה על תקן של "עוזר טכנאי".
שחושבים על זה זה קצת מצחיק... מנהל רשת אמור להיות מעל לטכנאי פי.סי.
אם אני מנסה להתקבל למשרת מנהל רשת ומועסק כעוזר מנהל רשת אני עוד מבין. אבל "עוזר טכנאי"?!?!?
אני יכול באותה מידה להתראיין למשרת מנקה רחובות ויצא שאין לי נסיון ויציעו לי לעבוד כ"עוזר מנקה רחובות".

ומנושא לנושא באותו נושא...
קיבלתי טלפון לפני מספר ימים.
בדר"כ אני לא נענה להצעות עבודה שלא בתחום, אבל הצעת העבודה הזו נשמעה דווקא חביבה מאד. אומנם לא בתחום הסיסטם והרשתות. אבל בהחלט נשמעה נחמד.
היתה זו משרת QA בחברת משחקי מחשב. פשוט לשחק במשחקים ולתעד באגים וכל מה שקשור. נשמע סבבה.
אבל מה... לאחר ראיון טלפוני קצר יצא ש... כן... נחשו מה... אין לי מספיק נסיון במשחקים(!!!)
אומנם לא אמרו לי את זה ישירות, אבל זו בהחלט היתה הכוונה.
*לי* אין נסיון במשחקים. טוב... מה אומר לכם. אני עוד עלול לקבל הצעת עבודה בתור "צופה טלויזיה" ויאמרו שאין לי גם נסיון בטלויזיה.
כן... מה אומר ומה אספר. אין לי נסיון מקצועי במשחקים. אני רק משחק מאז עידן מחשבי ה - XT ...
אין לי נסיון במחשבים - סתם יש לי בבית  מיליון מחשבים. XT , AT , פנטיום 133Mhz , שני מחשבי פנטיום 450Mhz , עוד אחד של 1Ghz , עוד אחד של 2.6Ghz , מחשב AMD ... טוב זה קצת מעייף.
אין לי נסיון במשחקים... סתם הייתי כתב פרילאנסר בעיתון מחשבים. סתם יש לי גיים בוי, גיים גיר, מגאסון, כרטיסי מסך של nVidia עוד מלפני שnVidia היו nVidia של היום (RivaTNT - Graphics Blaster).
ובכלל - סתם ניהלתי אתר לפני מספר שנים. סתם אני חורש על הרשת כל היום. סתם אני מפרק ומרכיב מחשבים. סתם מקנפג ראוטרים.
זה לא נסיון.
זה גויאבה ברוטב חצילים :-P

המעסיקים בארץ מפונקים שזה משהו.
מה קרה... תנו לבנאדם צ'אנס. אין לי נסיון רשמי. אז יקח לי איזה שבוע שבועיים להשתלב... אז?
לא קולטים שבנאדם עם נסיון לא ישקיע יותר מידי. ירצה ישאר, יקבל מחברה אחרת סכום יותר גדול יאמר ביי ביי.
בנאדם ללא נסיון (שלא נדע צרות ויי-זמיר) ירצה להשאר בחברה כדי... נחשו מה - לצבור נסיון. דווקא "חסרי הניסיון" (הרשמי) ירצו להשקיע בחברה ולהשאר למספר שנים.
ותחשבו על זה.

נכתב על ידי , 27/10/2007 19:32   בקטגוריות דעות/מחשבות, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עובד או עבד ?



 

אנחנו עובדים רוב שעות היום, חוזרים הביתה למספר שעות של חסד, ישנים, מתעוררים מוקדם ושוב מבלים את רוב שעות היום בעבודה, חוזרים שוב הביתה למספר שעות של חסד, קצת (קצת) מבלים, אוכלים (כדי שיהיה לנו כח לעבוד), ישנים (כדי שיהיה לנו כח לעבוד), מקבלים משכורת - כדי שנוכל לחיות ולכלכל את עצמו (וכדי שנוכל להמשיך עבוד).
החיים המודרנים, סוף 2006.
מחשבה (מיני רבות).

נכתב על ידי , 5/12/2006 11:18   בקטגוריות דעות/מחשבות, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת, עבודה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אופק ב-22/6/2007 23:37
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoam S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noam S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)