לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"איסתרא בלגינא, קיש קיש קריא" - אהבה , מחשבים , טכנולוגיה , שירים , יצירות , מד"ב - בלוג מהחיים


מחשבות, לבטים, חלומות ועצות... בלוג מהחיים. הצצה לחיו של יליד 79`. פריק מחשבים, טכנולוגיה, מד"ב ומולטימדיה ש(עדיין) לא איבד את התקווה לגבי האהבה.

Avatarכינוי: 

בן: 44

ICQ: 77320563 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Wtf תפוחים



מה הקטע עם התפוחים?
זה שקוראים לתפוח תפוח, אוקי, סבבה, אני יכול להבין.
אבל למה להגזים? למה לקרוא לתפוח תפוח עץ, ולתפוח אדמה תפוח אדמה... כאילו... מה הקשר?!?
נגמרו להם השמות?
אם זה הכיוון למה לא לקרוא למלפפון תפוח ארוך או לגזר תפוח כתום?
עכשיו כשחושבים על זה תפוז אלו בעצם ראשי התיבות ל"תפוח זהב". ובאנגלית איך קוראים לאננס? PineApple.
איפה היינו אם היו ממשיכים בכיוון הזה?!? ממש עולם מגוון של תפוחים.
זה נראה לכם רציני?!?
אם תשאלו אותי בדיוק העבירו חפיפה לעובד חדש באקדמיה ואלו התוצאות... אמרתי עובד חדש?
סליחה... תפוח על 2.

(ועוד לא עסקתי בתפוחים באגדות, סיפורי עם, דת, היסטוריה... שלגיה והתפוח? ויליהלם טל? סיפור גן העדן? ניוטון? You're sick! very sick!!!).

שנה טובה! תאכלו הרבה תפוחים בדבש קריצה

נכתב על ידי , 10/9/2010 14:07   בקטגוריות דעות/מחשבות, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה ושלום - המדריך



 

כל עניין הטרור והמלחמות גרם לי להרהר קצת...ולפתח את "תורת הדגל".
מה בעצם עומד מאחורי רוב המלחמות בעולם?
דת. גזע. לאום.
כל אותם "ערכים" חשובים גורמים למעשים הכי לא מוערכים, הכי לא אנושיים.
סכ"ה לאדם "הפשוט"... לאדם מן הישוב, לא ממש משנה במה חברו מאמין. מה מוצאו וכו'... אבל ברגע שאנשים בודדים מצליחים לאחד אנשים סביב אלמנט מסוים מתורת הדגל All hell break loose.
יש אנשים שהם מאד אנושיים ויש אנשים שהם לא פחות מאשר חיות.
אבל קצת חבל שברוב עדיין נטועה תכונה שכזו... תכונה עדרית, שגורמת להם ללכת כצאן אחרי העדר. 
קבוצה קטנה יחסית שמצליחה להסית קבוצה עצומה של אנשים. ותחשבו על זה.
הרב אמר. הרצל אמר. הראיס, השיח, הצ'יף, האפיפיור.
ומה את/ה אמרת?


"רגע של עברית".
רגע של עתידנות. (מה לעשות, פריק מד"ב אנוכי).
לדעתי האישית, בשנים הבאות, ככל שהמין האנושי יתבגר ויתפתח, אנו צפויים למגמה של שבירת גבולות. כמו ארצות הברית, כמו אירופה. לאט לאט הגבולות מטשטשים, עניין הלאום הופך אט אט לעניין צדדי יחסית. כמו שהדת לחילוניים.

מנהג חביב שמזכיר לנו מי אנו, אבל לא משהו שמטרף את הדעת בצורה פאנטית.
אט אט עניין הגזע יטשטש. לא יהיה לבנים, שחורים, צהובים, אדומים.
אנשים אט אט יקבלו אחד את השני יותר ויותר. בארה"ב אוטוטו אובמה נכנס לכסא הנשיא. אנשים מתקרבים האחד לשני יותר. לבן עם שחורה. שחורה עם לבן. אסיאתית עם אדום עור... זה יקח מאות ואולי אלפי שנים, אבל בסופו של דבר לא יהיו מלחמות בגלל זוטות. בגלל דת, גזע או לאום.
כי או שאנשים פשוט יקבלו האחד את השני, עם הדת, הגזע והלאום שלהם.
(כן, וחזירים יכולים לעוף).
או שלא יהיו יותר לא דת לא גזע ולא לאום.
וזה לא כזה אסון גדול.
אני לא אומר שאין דברים יפים בדת או בלאום. ולכל גזע וקבוצה אתנית יש את המנהגים שלהם, וזה טוב ויפה. באמת. אבל לא בצורה פאנטית שכזו. בתור מנהג או אגדת עם, לא יותר.
אני גם לא אומר שיש לכפות את זה. כי קחו למשל את רוסיה או סין...
ברגע שאתה כופה "איחוד" על מספר מדינות זה ממש לא הפתרון.
אנשים צריכים להבין את זה לבד. כמו באירופה. האיחוד האירופאי. הם בהחלט בכיוון של שבירת גבולות מכל הבחינות.
הכיוון הכללי הוא פשוט להיות אזרח כדור הארץ.
Live and let be.
Peace מאן.


נכתב על ידי , 27/12/2008 15:50   בקטגוריות דעות/מחשבות, אקטואליה, ביקורת, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי רשיון ואין לי נסיון




לא קל להתברג לשוק ההי-טק בארץ.
למי שלא ממש קורא כאן אספר בקצרה שאני בוגר ג'ון ברייס בתחום ניהול רשתות המחשבים. בוגר סלע במסלול מולטימדיה. בעל הסמכת Mcp של מיקרוסופט ו - Ccsa של צ'קפוינט. כמו כן אני בעל תעודת בגרות במגמת אלקט'.
הייתי במאות ראיונות וכל פעם אותו סיפור - ברגע שמבינים שאין לך נסיון הראיון למעשה הסתיים.
אני לא מבין איך אפשר לשבור את הלופּ... אם אין לבנאדם נסיון ולא לוקחים אותו בגלל שאין לו נסיון... איך יהיה לו נסיון?!?!?!

מזכיר לי ראיון עבודה שהיה לי לפני מספר ימים. הבנתי שצריך להתחיל ממקום כלשהו... ואם קשה להתברג לתחום הרשתות אז אתחיל כטכנאי פי.סי...
אז גם שם... יצא שאין לי נסיון ואם יעסיקו אותי זה יהיה על תקן של "עוזר טכנאי".
שחושבים על זה זה קצת מצחיק... מנהל רשת אמור להיות מעל לטכנאי פי.סי.
אם אני מנסה להתקבל למשרת מנהל רשת ומועסק כעוזר מנהל רשת אני עוד מבין. אבל "עוזר טכנאי"?!?!?
אני יכול באותה מידה להתראיין למשרת מנקה רחובות ויצא שאין לי נסיון ויציעו לי לעבוד כ"עוזר מנקה רחובות".

ומנושא לנושא באותו נושא...
קיבלתי טלפון לפני מספר ימים.
בדר"כ אני לא נענה להצעות עבודה שלא בתחום, אבל הצעת העבודה הזו נשמעה דווקא חביבה מאד. אומנם לא בתחום הסיסטם והרשתות. אבל בהחלט נשמעה נחמד.
היתה זו משרת QA בחברת משחקי מחשב. פשוט לשחק במשחקים ולתעד באגים וכל מה שקשור. נשמע סבבה.
אבל מה... לאחר ראיון טלפוני קצר יצא ש... כן... נחשו מה... אין לי מספיק נסיון במשחקים(!!!)
אומנם לא אמרו לי את זה ישירות, אבל זו בהחלט היתה הכוונה.
*לי* אין נסיון במשחקים. טוב... מה אומר לכם. אני עוד עלול לקבל הצעת עבודה בתור "צופה טלויזיה" ויאמרו שאין לי גם נסיון בטלויזיה.
כן... מה אומר ומה אספר. אין לי נסיון מקצועי במשחקים. אני רק משחק מאז עידן מחשבי ה - XT ...
אין לי נסיון במחשבים - סתם יש לי בבית  מיליון מחשבים. XT , AT , פנטיום 133Mhz , שני מחשבי פנטיום 450Mhz , עוד אחד של 1Ghz , עוד אחד של 2.6Ghz , מחשב AMD ... טוב זה קצת מעייף.
אין לי נסיון במשחקים... סתם הייתי כתב פרילאנסר בעיתון מחשבים. סתם יש לי גיים בוי, גיים גיר, מגאסון, כרטיסי מסך של nVidia עוד מלפני שnVidia היו nVidia של היום (RivaTNT - Graphics Blaster).
ובכלל - סתם ניהלתי אתר לפני מספר שנים. סתם אני חורש על הרשת כל היום. סתם אני מפרק ומרכיב מחשבים. סתם מקנפג ראוטרים.
זה לא נסיון.
זה גויאבה ברוטב חצילים :-P

המעסיקים בארץ מפונקים שזה משהו.
מה קרה... תנו לבנאדם צ'אנס. אין לי נסיון רשמי. אז יקח לי איזה שבוע שבועיים להשתלב... אז?
לא קולטים שבנאדם עם נסיון לא ישקיע יותר מידי. ירצה ישאר, יקבל מחברה אחרת סכום יותר גדול יאמר ביי ביי.
בנאדם ללא נסיון (שלא נדע צרות ויי-זמיר) ירצה להשאר בחברה כדי... נחשו מה - לצבור נסיון. דווקא "חסרי הניסיון" (הרשמי) ירצו להשקיע בחברה ולהשאר למספר שנים.
ותחשבו על זה.

נכתב על ידי , 27/10/2007 19:32   בקטגוריות דעות/מחשבות, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכרויות ברוורס



 


מדיום מצחיק האינטרנט...
שמתם לב שהיכרות באינטרנט מתרחשת ברוורס, בהילוך אחורי?
קודם כל מתכתבים - יוצרים קשר מסוים שמתבסס על תחומי עניין משותפים. אחרי זה עוברים

לטלפון, משם לפגישה ואז רואים האחד את השני ב-4 עיניים.
במציאות זה ההפך. קודם כל רואים האחד את השני, אחרי זה שומעים האחד את השני ומדברים

ולבסוף תוך כדי הדיבור מבררים אם ישנם תחומי עניין משותפים
 
אגב, מעניין לעניין באותו עניין...
יצא לי לא מזמן לצ'וטט באחד הצ'אטים הגדולים בארץ.
כרגיל, השטחיות חוגגת וישר מבקשים תמונה.
אני לא אומר שזה לא חשוב... אבל יש איזה מינימום של שיחה מקדימה. מבררים מיקום בארץ,

סטטוס. מתעניינים קצת באדם, בחיים שלו... ואז, בכייף - תמונה.
בקיצר, אותה אחת (או אחד, לך תדע מי נמצא מצידה השני של המקלדת) מבקשת תמונה, לא ממש

התאימה לי הגישה הזו של ישר "תמונה?"... כמו איזו אוטומט... אז אמרתי שאין. אז מה הבדרנית

שואלת כאוטומט בקור רוח - "מצלמה?"... צחקתי לי קצת. אם אין תמונה מן הסתם שאין מצלמה...
טוב שלא שאלה אם יש לי מחשב תוך כדי ההתכתבות באינטרנט

נכתב על ידי , 11/12/2006 13:11   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי, דעות/מחשבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Noam S ב-28/6/2007 02:17
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoam S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noam S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)