לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסיגריה שאחרי


יש בעיות?!#?!@?!@#?!?@?#!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

שאלון על עצמי:)


מגורים: ראשון לציון
כינויים: עודדי,יודלה/מודלה,טאמפר וכו'.
בית ספר יסודי: לא זוכר...
מצב משפחתי: רווק
אוהב\ת את ההורים? יש מצב.
צפית בתוכניות ילדים? ברור,מי לא.
עדיין צופה? ברור.
מיהו חבר ילדותך? ניקולאי.
מהו חלום הילדות שלך? יש לי כמה: להיות שדרן ברדיו,לצייר ולעסוק בדראג.
איפה הייתי רוצה לגור? ברור שבתל אביב(עיר הקודש)
במה היית רוצה לעבוד? צלם,שדרן,צייר,עושה מופעי דראג וכו'.
עבדת פעם? כן,לצערי לא במקום הכי מושלם.

שאלות פילוסופיות:

אם לא היית אתה מי היית רוצה להיות? לא יודע...לא חשבתי על זה,אולי קדישמן.
את מי מהמתים היית מחייה? פיקאסו,אני חייב לדבר איתו!
אם היה אפשר היית נולד כמין אחר? כן,הייתי חושב שהיה לי יותר קל בחיים כבת.
ה" הוא גבר או אישה? אני לא סגור על זה,או שהוא היה אישה לסבית או בחור הומו.
האם אי פעם חשבת על אחד מהמכרים שלך באופן מיני? לא,אף פעם.

נכון או לא נכון:

אהבה ממבט ראשון: נכון
סיכוי לשלום בין ערבים ליהודים: נכון מאוד מאוד מאוד.
אלוהים: לא נכון בכלל
חייזרים: לא נכון
רוחות רפאים: נכון מאוד
גלגול נשמות: אולי
גן עדן וגהנום: בולשיט אחד גדול
גורל: יש מצב.

מתי בפעם האחרונה?

רבת עם ההורים? לפני כמה ימים
השתכרת? ביום חמישי האחרון.
שיקרת? לא זוכר,אני לא אוהב לשקר.

מיהו האדם האחרון שאיתו...

שאיתו דיברת? מרינה
שראית? דפנה
שבכית עליו? **** חסוי,אבל זה כבר עבר לי.
ששיקרת לו? לא זוכר,אני בדרך כלל לא משקר.
שחשבת שהיה ממש טוב אם הוא לא היה קיים? לא זוכר,אני לא מאכל לאף אחד מוות,גם לא למי שאני הכי שונא.
שצחקת איתו? דפנה
שעשה לך טוב בעת צרה? דפנה,מרינה,בר וכו'.
שהרבצת לו? הכלב שלי,הוא לא נותן לי לתת לו את הטיפול שלו,אבל זה לא היה חזק,זה היה בקטנה.
שנתת לו מתנה? אח של עדי ושגיא.
שיצאת איתו לסרט? דפנה ורמינה.
שהעלה לך את הבטחון העצמי? דפנה
שהוריד לך את הבטחון העצמי? לא זוכר,אין הרבה כאלה.

מיהו החבר?

שהכי עוזר לך? מרינה,דפנה,בר...
שהכי מקשיב לך?מרינה
שהכי מצחיק אותך?כולם מרינה,דפנה,בר,עדי וכו'.
שגרם לך לבכות? אין כאלה,אני אף פעם לא לוקח ללב אני לוקח לראות.
ששינה לך את הדעות לגביי החיים? לא ממש זוכר,אולי מרינה
ששינה לך את הדעות לגבי עצמך?לא זוכר...
שפגע בך? חחחח,גם לא זוכר...
שלא דיברת איתו יותר? יש כמה כאלה,אבל זה לא הזמן.
שאתה ממש רוצה לראות אותו עכשיו? האקס...
שאתה ממש רוצה לדבר איתו עכשיו? בר

קצת מוזיקה:
מהו השיר הכי אוהוב עליך? האם להיות בך מאוהב של אביב גפן
מהו השיר שהכי היית רוצה לשמוע? עכשיו מעונן של אביב גפן
מהו השיר שהכי הזדהית איתו? בואו נצעד לחלום של אביב גפן
מהו השיר שגורם לך לבכות?קרן אור של אביב גפן,נכתב בדיוק על רודיקה ז"ל
מהו השיר שהכי מעציב אותך? התאבדות של אביב גפן
מהו השיר שהכי מעצבן אותך? כל שיר במזרחית!!!


הדבר הכי מעצבן שעשו לך? לא זוכר,אבל יש כמה דברים.
הדבר הכי מעצבן שאמרו לך? שום דבר שאומרים לי לא מעצבן אותי,אני לא לוקח את זה קשה.
ערסים או רוסים? ברור שרוסים,אוהב אותם הכי הכי
זקנים או צעירים? צעירים,זקנים יכולים לחפור פה ושם(סתם)

מעשן? כן,ברור
שותה אלכוהול? כל סופש!
איזה ספר הכי אהבתם? לא שם זין
חשבתם אי פעם לעשות ניתוח לשינוי מין? כן,אבל טוב לי כרגע כגבר.
היית מגלח את הראש תמורת 1,000 ש"ח? ברור.
יש בן\בת זוג? לא:'(
מה מתנת היומולדת שהכי אהבתם אי פעם? ווואי,אני לא זוכר יש הרבה,כל שנה מפתיעים אותי מחדש.
איזה מתנת יומולדת הכי מושקעת קנית למישהו\י ליומולדת? אני תמיד אוהב להשקיע באנשים,אם אני עושה משהו אז זה מכל הלב.
אוהב\ת ימי הולדת? יאפ.
מתי היומולדת שלך? 1.10.88
מאכל אהוב? סושי!
שומר\ת כשרות? ברור כל שני וחמישי.
עשית אי פעם דיאטה? כן,כל שנה בערך.
איזה סרט הכי ריגש אותך? טיטניק(אני חושב)
אם היית יכול\ה לבחור מקום מגורים חדש , מה היית בוחר\ת? תל אביב ועכשיו!
ספר\י בדיחה קצרה: איש אחד הלך הלך הלך הלך,נפל לבור מה עשה? רץ הביתה להביא סולםXD


צבע אהוב? אדום וסגול
עונה מועדפת? סתיו/אביב
חיה אהובה?כלב
סגנון לבוש אהוב? זרוק וספונטני.
ניחוחות אהובים? ורדים אני חושב.
אש או מים? מים
ים או יבשה? יבשה
שמש או ירח? שמש
טראנס או ראפ? ראפ
דכאון או רוק? ברור שרוק
לועזי או ישראלי? ישראלי
מסנגר או אייסיקיו? מסנג'ר
שברת אי פעם משהו מעצבים? כן,רק לא זוכר מה.
יש לך חיות, אם כן איך קוראים להם? כלב בשם בוטן וחתולי רחוב.
יש לך קעקוע, איפה? לא,לצערי...
שומע מוזיקה ברגע זה?, אם כן איזה שיר? שיר של הקוקסינלית הזאת גוהל I MISS YOU,משהו...
אתה קנאי במערכות יחסים? כן
חו"ל או ישראל? חו"ל

באיזה שעה הלכת לישון אתמול? 4:30 לפנות בוקרץ
אתה עייף? לא
יום אהוב בשבוע? חמשוש(חמישי-שישי-שבת).
מקום בילוי מושלם ליום שישי? מסיבה טובה
אוהב את הים? כן
לאן היית רוצה לטוס עכשיו? לונדון
מה הדבר שבחיים לא תעשה? אין כזה דבר,אני מסוגל לעשות כמעט הכל.
הפדיחה הכי גדולה שחווית אי פעם? עשיתי פיפי באמצע שיעור בכיתה א'.
מה אתה רוצה להיות? צייר.
אוהב שוקולד? ברור,מי לא? רק שלא יהיה מריר כן.
שוקו או קפה? גם וגם
גשם או שמש? שמש
כסא מסתובב או כסא רגיל? מסתובב
אמריקה או אנגליה? אנגליה
נכתב על ידי , 28/3/2009 22:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה




4,410
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנחנו דור מזויין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנחנו דור מזויין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)