לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fallen Angel



Avatarכינוי:  ג'וליאנס

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

הפסח שלי..:S


סשה, אני לא מעדכנת כי עצלנית מידי XD

 

אמ. אמ. אמ. פסח! נכון...

 

מה היה.......

 

היה סשה XD

 

ישנתי אצלה חמישי-שישי-   שבת ליל סדר וודקה תות XDD  חח אפשר לקרוא קצת מזה בבלוג של סשה.

 

על הגג היה הזוי ביותר... את זוכרת את הברית מילה הזה??

 


היה מפגש פורום אימו, היה ממש מצויין, סשה סורי שלא נהנת כל כך ><

ועכשיו הם רוצים לעשות עוד אחד ביום ראשון.

רבאק יש לימודים ><

טוב, אנ מסיימת ב10 וחצי באותו היום. אבל אמא בטח  תרצח אותי לגזרים אם היא תדע שאני שוב אהיה בתל אביב. למרות שלא התפתתי ולא עשיתי שטויות ביום.... שני זה היה?

 

הי, הפוני שלי כחול-ורוד-כחול-ורוד-כחול-ורוד-כחול-ורוד (:  ויש גם בלונד איפה בפנים...

 

חם לי כל כך שנראה לי שאני עומדת להיתפגר..... אני בחדר קטן עם 4 מחשבים עובדים. והמאוורר שלא בדיוק מקרר לא מכוון עלי בכלל ><

 


 

אני מממממש צריכה להתחיל לעבוד על הפרוייקט שלי באנגלית... שהייתי צריכה להגיד אותו לפני כמה חודשיםXDD

וגם לעבוד על העבודה בתולדות האמנות שצריך להגיש אותה ב1 במאי.....

 

אז אני הסתלקתי, שיהיה לכם יום נעים (:

נכתב על ידי ג'וליאנס , 25/4/2008 18:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





532
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)