לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Promise Of Fever


אני ויובעל הם בעצם אותו האיש. אפשר להגיד שאני בעצם יובל, אבל לצורך העניין תקראו לי יובעל. למה מי אתם שתגידו לי יובל? יובל, יובעל, יובעל! אני אוהב מאוד מטאל, כל הסגנונות של המטאל. כמה שיותר כבד יותר טוב!

כינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

קצת באיחור- פוסט חדש.


לאחרונה אני לא במצברוח מרומם כ"כ.

זה די מבאס, כי לפעמים אני חושב "למה בכלל לטרוח?" "אני בסך הכל בנאדם שעובר וחולף." ודבירם נוראיים אחרים שאנשים דכאוניים חושבים עליהם.

יש לי עומס בלימודים, משעמם לי המון בבית, לכל דבר קטן אין לי חשק..

אני מקווה שזה דבר שיחלוף בקרוב.

 

~ענייני מוזיקה~
קנו לי רמקולים ניידים כאלה לMP שלי וזה כזה מגניב D:
גיליתי שיש שירי מטאל בעברית, ואחד מהם הוא בלאק מטאל קיצוני. שיר פשוט מדהים. מי שרוצה שאני אשלח לו שיבקש. לא לבעלי לב חלש P:
אני לא מפסיק לחרוש על nemo של נייטוויש, שגם ככה הוא שיר חרוש אבל פשוט שיר מדהים ברמות היסטריות.
גיליתי שאני כמעט ולא מחדש את הפלייליסט שלי ושהיא יחסית מאוד מאוד ריקה. יש לי המון להקות בפלייליסט אבל מכל אחת אין הרבה שירים. החמור (האימיול, אני קורא לו חמור) לא מוריד מספיק מהר. זתאומרת, הוא מוריד מהר, אבל שנים הוא על מצב "ממתין" וזה פאסה.

חוץ מזה, גיליתי את אהבתי הגדולה ל job for a cowboy, להקה שתמיד ישאר לי מקום בשבילה בלב (איזה מרגש *-*). ולא, זאת לא להקה חמודה פוצי מוצי קוצי לוצי. זאת להקה ברוטאלית לכל דבר. מה, מי אמר ששירים ברוטאלים לא יכולים לרגש?

~בצפר~
אני לא מתכוון ללהקה בצפר (שד"א... להקה מדהימה) אלה לבצפר שאני לומד בו. המורה לאומנות מפציצה אותנו בעבודות.! רק לשיעור שהיה לא מזמן היינו צריכים להגיש 2 עבודות, ולסיים בכיתה עוד עבודה, וכבר היא נתנה באותו שיעור עוד 2 עבודות. שבועיים מקודם לכן היא נתנה עבודה ענקית, על השיעור הראשון בשנה היא נתנה לנו 2 עבודות.... בקיצור, זוועה. זה מחרפן ברמות היסטריות.
בעבודת שורשים אני מתקדם יופי, סיימתי אותה ונשאר לי רק לעשות הקדמה, לעדכן את התוכן עניינים, ולעשות סיכום של מה למדתי ושטויות כאלה.
התחלנו בפרוייקט מצויינות של הבצפר לבנות טילים מעופפים (איזה כיף!) וזה כזה מגניב D:

בסה"כ.... אני אסכם את החיים שלי בביה"ס ככה: "מי אמר שחנונים אוהבים ללמוד?"

~משפטים חכמים~
"הכל בחיים זה חרא. חוץ מפיפי."
"חבר אמיתי זה חבר שיתלוש לך דף מהמחברת גם אם הוא עבר את החצי"
"חבר אמיתי זה חבר שיבוא ללוויה שלך. מה שאומר שלעולם לא תדע מי החבירם האמיתיים שלך."
"סוס זה לא חתול"
"JOB FOR A COWBOY שולטיםE#F!#$F!#$TR!$%%#$^#%^%!"
"פעם היה קוף, וזה הסוף."

~חתולים~
אתמול הלכתי לישון, היה חמים ונעים, ונירדמתי חמים ונעים. מישום מה התעוררתי ב-3 בלילה ושמתי לב שיותר מדי חמים לי ונעים לי.
מה אני רואה? אז זהו, שאני לא רואה.
הכל שחור.
פרווה של חתול הסתירה לי את התיקרה והפרווה הזאת היתה ענקית, ועד שהספקתי להבין את זה... "מיאו." קפצתי מהמיטה כמו לא יודע מה, כמעט ופגעתי בתיקרה מרוב פחד, ובלי ששמתי לב החתול שלי נשאר על הפנים שלי ו.... אאוץ'. עד עכשיו יש לי סימני שריטה טריים.

מבאס.

~מוות~
אתמול מישהו מת. מי? אין לי שמץ, אבל בטוח שמישהו מת.

 



~זהו D:~
זהו D:

נכתב על ידי , 15/3/2008 10:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

137
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCheese Sauce אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cheese Sauce ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)