לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.RUNAWAY.


פריקות, יצירות, מחשבות, החיים שלי.

Avatarכינוי:  loveme4me

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

יאיי פוסט ראשון 8)


אוקיי, נעים מאווד להכיר:

אני יעל, בת 13 [וכמה חודשים!], מישוב שאפחד לא מכיר אז אפילו אין טעם לרשום אותו .

בכל מקרה, כאן אני אכתוב את כללל מה שבאלי, כי זאת המטרה של הבלוג נכון??

אני מאמינה שאי אפשר להכיר בנאדם ממש ממש טוב מפוסט אחד אז אני ממליצה שמי שקורא את זה ימשיך להיכנס כי לצערי, החיים שלי ממממממשששששששששששששששש טלנובלה. ואני לא מגזימה. אפעם לא הייתי טיפוס מגזים

[היי! הנה למדתם עליי משו!!]

קיצר, מקווה שתהנו מזה ו... זהו.

טוב, ועכשיו פריקותיי מיום זה:

האמת, הוא נפתח לא משהו. היה לי חלום נורא. חלמתי שסבתא רבא שלי מתה. ובכיתי תוך כדי שינה.

אני ממש ממש ממש נבהלתי, כאילו... מה זה אמור להביע?! זאת אזהרה? נבואה? או שזה סתם חלום מגעיל?

למזלי, נסענו [אני ומשפחתי המפדחת] לסבתא הזאת וכשהגעתי נתתי לה חיבוק כזה ענק!

מישהו יודע לפענח חלומות במקרה?!

אח"כ חזרנו הביתה ואז נפגשתי עם מירי ושחר. וואי היה כזה קורעע.

מירי היא אחת החברות הכי טובות שלי. שחר קצת פחות, אבל שיהיה, היא מתוקה מאוד!

המירי הזאתי, מתוסבכת על כל הראש, יש לה חבר, שחברה שלה אוהבת/אהבה אותו גם וכל מיני כאלה.

ועכשיו היא רוצה להיפרד ממנו. עד כאן הכל טוב נכון? אז זהו שלא. היא כל רגע משנה את דעתה!

יום היא אוהבת אותו ורוצה אותו ויום היא לא אוהבת אותו ורוצה לזרוק אותו. לפעמים היא כ"כ משגעת אותי!!!

אבל בכל זאת היא נחמדה...

 

טוב, אני צריכה ללכת ולפנות את המחשב לאחים שלי אז נראלי שזהו עם הפוסט להיום, אלא אם כן ישעמם לי ואז אני אעדכן או משהו...

שיהיה לכולם שבוע טוב!!

אוהבת,

יעלוווש

XOXOXOXOXOXOXO [סימן לנשיקות, למי שלא הבין)

 

נכתב על ידי loveme4me , 1/3/2008 20:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloveme4me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loveme4me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)