לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רובוט בוי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

יש לי סיפור אני כותב ובוא


קוראים לסיפור המסע הגדול של הגבור

פרק א'  הכוחות של הגיבור

פעם היה כמה גיבורים שהייו להם כוחות ניפלאים וחקים  ילד אחד נולד לעולם הגדול עם כולות על שהם להרים שלעים גדולים ואבא שלו היה אחד מן הרשעים שהוא היה צריך לתפוס הילד לא ידע זאת הוא  החלית לצת למסע הרוך   הולגלות עוד עינין עם הכוחות העלה

ויום אחד בלי התראה מוקדמת נץ גדולה לכחה אותו לכן הענקי שלה והיו 15 גוזלים בנוניים ואמא שלו באה ודיברה עליו ואז הילד הבין שהכוח ניסתר שלו להבין את שפת החיות הוא ברך מן הקן בקושי  והוא התחיל ללכת ואז שמה את אמא נץ קורא לא ואבא נץ מצא אותו ואמר לא בוא אלי אני יחזיר אותך לקן ואז הוא קפץ  לקתפב והם חזרו לקן שלהם והילד אמר להורים ולאחים שלו אני צריך ללכת לדרכי לגלות למה יש לי את הכוחות העלה  וההורים אמרו תילך אבל ביתני שאנחנו נבוא איתך הילד אמר זה נורא מסוקן בוא נעשה הסקם יהיה לנו שרעקה שאני השרוק לכם אתם תבואו אלי ההורים אמרו טוב זה רעיון טוב אני הלכתי לדרכי ביי אמרו כולם בייייייי  הוא יצא מהכן והלך ןפתאום שמע את  כולם צעקים  והוא רץ ורץ דילג והלך נח ורץשהוא הגיעה חתפו את כולם  ורק הוא נישאר

פרק ב' התחלת המסע להציל את אימו הוא שאל את החברים שלו  עם הם ראו מי חתף את עימו הם ענו לו לא לרעינו טוב אני ימשיך עד שאני יגיע אליה טוב רעיון מצוין והא הלך ופתאום הוא ראה איש מוזר וזקו

והאיש הזקן אמר לילד:למה קראתה לי והילד ענה לא לא קרתי לך האיש הזקן אמר:אתה זוכר שנחתה על האבן שמי שחתף את אמא שלך קלה אותי בסלע הזה

ומשמוצי אותי מגיע לו שלוש משאלות המשאלה הראשונה שלי  איפה הוא נימצא? שאלה שנייה איך קוראים לו? תשובה שלישית והאחרונה למה הוא עושה את זה

התשובות שלי הם: תשובה הראשונה שלי הראשונה היא: הוא נימצא בארץ בילגוינה תשובה שנייה שלי הוא קוראים לא בוניבו תשובה השלישית והאחרונה  יש לו בן ועם הולא יעשה את זה הוא ישנה אותו ואיך קוראים לבן שלו אני לא יכול להגיד לך  איך קוראים לבן שלו כי כבר אני תי לך אל כל השאלות טוב אני ימשיך לדרך עד שאני המצעה אותה טוב רעיון טוב אתה נורא אמיץ כך את התבעת הכסם הא בלי שום שאלות מיותרות טוב  תודה

פרק ג' התחלת המסע בהתחלת המסב בוא שאל  את אנשים איך להגיע לשם אבל הם לא ידו הם ידו בערך אבל לא ב100 אחוז הןא המשיך לדרך וניתכך בגשר תלולל והריבוע החימישית ושישית נפלו וגם הוא נפל ושהוא נפל למיים אז הוא היתאלף וילד צעיר הציל אותי ואמר הילד שהיתעלף : אני חייב  להמשיך לדרכי טוב אני בא איתך טוב איך שתירצה

הוא הירגן את כל הדברים ויצו  לדרך הם היגיעו לבית הרחוק  ויפנו סמולה ומיד ימינה נו בוא נזוז  לדרך כמה שיותר מהר בוא ניצא לדרך היה דברים לא נורמליים והם דילגו מעל סלעים גדולים וםיתאום מצאו פתק קטן והיה כתוב בפתק "עם אתם רוצים לימצו אותי הנים יקרים שלח אתם צריכים לענות על כמה שאלות ואז אנחנו לא מוחנים לבזבז זמן אל כמה שאלות מוזרות הוא מעצבנות ששכאלו אחנו נמשיך בדרך בלי השאלות הם יצאו לדרך והסוף להיןם זה מה שקטבתי ורק אני יכול להגיד לכם מה הפרק הבא הפרק ד' הוא :סכנות נוראייות אז ניתראה מחר בהמשך הסיפור 

נכתב על ידי , 3/3/2008 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

ICQ: 409645393 




92
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיתווש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איתווש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)