לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Momento Mori


you live only once


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

והיום?


עשיתי לעצמי גמילה ממושכת מהבלוג. 
מהבלוג ומעולם הישרא בכללי. להגיד שזה מה שהפך אותי למאושרת או בריאה יותר, זאת תהיה הגזמה ברוטלית.
פשוט לא היה לי זמן לחשוב על האומללות שלי, דאגתי להתעסק בכל דבר אחר.

עד שנפל לי האסימון.

המשקל מראה על 62 קילו דוחים במיוחד.
קלטתי עד כמה אני אכלנית כפייתית.
למדתי, בדרך הקשה, שלא כל דבר אפשר להקיא- או לפחות רק כשלומדים להקיא.
הבנתי שיש לי חברים אמיתיים אחרי הכל.
הבנתי שאני באמת באמת מאוהבת בחבר שלי.
הבנתי שאני עייפה ומרוטה.
הבנתי שאני חייבת לקחת את עצמי בידיים.
הבנתי שאני חולה.

האסימון נפל לי רק אחרי שחידשתי את הקשר עם חברה מהילדות. אותה אחת אשר הכניסה בי את השד העוצמתי "אנה" לראש... הבנתי שזה ניסיון עלוב שלה לנסות להנצח מעלי. החלק הנורא מכל, שהיא מצליחה בזה לא רע.

התעורר בי אל נושן. או יותר נכון אלה: זאת המוטיבציה. המוטיבציה להסתפק בסלט. המוטיבציה לא להכניס דברים משמינים לפה. זאת המוטיבציה להיות בהכרה על כל מה שנכנס לי לפה (ויוצא ממנו).

אפשר להגיד- אני פותחת דף חדש. והפעם, אני לא קורעת את המחברת.
אני חוזרת לטריקים הישנים. לאט לאט, אבל אחזור.


נכתב על ידי Dance-Macabre , 9/3/2009 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MondLicht ב-4/5/2009 21:53
 





Avatarכינוי:  Dance-Macabre

בת: 33




1,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDance-Macabre אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dance-Macabre ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)