לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שואפת לרזון - לא לאנוקסיה


אני רק רוצה להיות רזה.

Avatarכינוי:  רוצה להיות רזה©

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שמנה


 

חודשיים לא עידכנתי בגלל הלימודים. אבל כבר התחיל אצלנו חופש (:

והדיאטה? מה אני אגיד? לא טוב.

ממש לא.

אני לא יודעת מה קורה, אני לא מצליחה לרזות, אין לי שום מושג למה.

השומנים שלי פשוט לא עוזבים אותי, קרעתי את התחת עם כל הספורט הזה!!

אני כל כך מאוכזבת, אני לא מבינה מה קורה. חברה שלי שפעם שקלתי כמוני הגיע למשקל 49.

וזה טוב יחסית לגילה ולגובהה.

אני נישארת אופטימית, לא מתייאשת.

והפסקתי לאכול פחות מרוב כל הייאוש הזה.

ואני לא רוצה להתחיל לחשוב על צומות והרעבות כי אני יודעת שזה לא יעזור לי בשיט.

החופש התחיל ואני אעבוד יותר קשה.

ובבקשה אל תגידו לי מה לעשות, כי אני יודעת.

 

 

הלוואי ועליי גוף כזה

 

 

או כזה

 

אנה

נכתב על ידי רוצה להיות רזה© , 1/7/2008 16:30  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just a person with a big smile ;) ב-3/7/2008 11:05
 





3,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוצה להיות רזה© אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוצה להיות רזה© ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)