לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The blog!!.....

כול דקה חשובה!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008


Wow כן MATAN THY K!NG  יוווו מה קוררה ההה חברה קודם אני רוצה למסור ד"ש לבנות הכסיות של השחווה שיר שונטל שני שחר רז!!! ועוד מליני בנות טוב קיצר לענין מה  קורה אצלי הכל בסדר איך איתחם  ?(    ) טוב אזזזזז תיכחו משהו לחיים       

 

אל תאהב את מי שאתה משיג,תשיג את מי שאתה אוהב

החיים קצרים אבל השעמום מאריך אותם

כלב הוא חבר אבל לפעמים חבר הוא כלב    ........ מעט מתן   אחשב תגובת

נכתב על ידי m@t@n thy k!ng , 23/3/2008 09:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי מה קורה אני חדש פה אז אני יספר לכם על עצמי  אני אוהב לשחק כדורסל ולירקוד  ברגדנס יש לי חברים וקוראים להם שגיא  איתמר.פ. ירין רון איתן  איתן  דני ועוד הרבה>>> ולידידות >>> מיכל !!!!שני!!!!! שיר א!!!!   רונית יערה נוי בכר אלמוג יעל צליל  עמית!!!!!         נעמי  ספיר  ירדן מאי רז ועוד הרבה

 

 

 

                                        תגיבו פוו ושם אל תיבשו אתי  איסי:257033908   MaTan Thy K!ng~~!!~

 

+*

 

 

 

נכתב על ידי m@t@n thy k!ng , 6/3/2008 20:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי קוראים לי מתן ואני חדש פה  אז עם יש לי קצת פדיחות אז  טוב קיצור יש לי ידידה טובה קוראים לה יעל ולמורה שלי גם קוראים יעל אז אתמול בשיעור מחשבים ידידה טובה טובה שלי (מיכלוש) קראה ליע חברה שלה ילוש ואז המורה אמרה שני אני עסוקה הנתם .......חחחחחח....טוב יש לי גם בדיחות אז תגיבו פה ושם ושימרו על קשר

 

נכתב על ידי m@t@n thy k!ng , 6/3/2008 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  m@t@n thy k!ng

בן: 40




39

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לm@t@n thy k!ng אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על m@t@n thy k!ng ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)