לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dani Filth Is My Sexy Bitch!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

...


אממ..

רגע של שיעמום עצמי ..

באמת אין לי תירוץ אחר להסביר למה פתחתי שוב בלוג..

אופה בא לי לישון, לא רוצה לקום מחר לבצפר, לא רוצה להכין שיעורים(כאילו שאי פעם הכנתי)

לא בא לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני לנגן משעה 2 וחצי עד 19:00 ייאי ייאי..!

האצבעות שלי להיראות כמו צימוקים רקובים..XDD

מצ'עמם לי, ואף אחד לא משעשע אותי:,( בוהוו

*חוזרת לנגן*

נכתב על ידי Immortal Bitch , 2/6/2008 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Immortal Bitch

בת: 30

ICQ: 480271193 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImmortal Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Immortal Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)