לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Emotionals NOT MY THING NOW


Hollywood girl Is lost again All of her hopes left her stranded Seasoned dreams Are just pretend She can't stand it Why'd it have to happen to me Why'd it have to hurt so bad Cause in this town Can't find up but I found down In the city life

Avatarכינוי:  Life aren't a kingdom! don't act like a king!

בת: 29

ICQ: 295729397 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

ישמצב שזה יצא לי פוסט חופר . נראה את התוצר הסופי . (:


הפיי.

איזה יום , שמח לי היום ! איזה יום?

נהנהנהנהנהנההנה , איזה יום?

איזה יום שמייייייייייייייייייייייח יום של הפתעות . העולם מלא ניסים ונפלאות.

השלמתי עם חברה ממש ממש ממש טובה שלי.

והנה תמונה של שתינו בבת המצווה שלי .


צנזורה למען השם . הגבות לשי היו קטנות מידי שם !

אני שמחה והיתה לנו שיחה ארוכה.

חחח ההתפייסות בחסות : שיר - ניג'וסים משתלמים (ע"ר)

Rock

שינויים נושא קיצוני (:

..

אני די לחוצה בזמן האחרון

הממוצע שלי מתחת ל- 85 ואני ממש רוצה להתקבל לתלמה ילין

נכון אני רק כיהת ז'

 אבל אני לחוצה על זה

 אלו החיים שלי !

אני מתה להיות שם במגמת משחק. זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם

אבל עם זה צריכה לבוא ההתמדה בלימודים ,לא הקטע החזק שלי.

אני שונאת גיאוגרפיה, אני שונאת מדעים.

אני שונאת את כל המורות המעצבנות בבית הספר.

פשוט לא סובלת את זה !

טוב שיהיה לילה טוב .

 

אני את הפוסט הזה התחלתי ב- 5 וסיימתי ב- 8 .

 

נהדר. (:

 

 

- תמרית - ♥

נכתב על ידי Life aren't a kingdom! don't act like a king! , 10/3/2008 16:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עטרלולה ב-13/3/2008 11:37
 



בא מן השתיקה.


לא יצאתי לטיול פעולות .

לא רצייתייייייי.  [ =

אני לא חושבת שההפסד כולו שלי.

יום בבית היה מספיק.

ניצלתי את העובדה שכל "מועצה אזורית גזר" לא באים לבית הספר.

שזה תכלס ... 20 אחוז מכלל התלמידים בשכבה.

עכשיו אני כותבת פוסט והדבר היחידי שאני מצליחה להתרכז בו זה איך להעביר את הזמן הזה....

שנה ו -3 חודשים.

מ ה- . 29.7

פאק.

אני כלכך שונאת להזכר.

CHANGE TOPIC

-

אני לא מבינה למה צריך להציק לי כל הזמן על אילו לקים אני בוחרת לשים על הציפורניים !

זה שאני לא תקועה על פרנץ' כל חיי. ומשייפת ת'ציפורן שלי כל שנייה לא אומר שמה שאני שמה זה דוחה.

נמאס לי שאנשים מביעים דעה , כשלא ביקשו מהם. מה הם מתערבים.

זה כמו שאני אבוא לילדה ואגיד לה :"חולצה מזעזעת. תורידי אותה."

כלכך טיפשים. leave my business alone .!!

 

אצבע משולשתתתתתתתתתתת . (:


I was so high I did not recognize
The fire burning in her eyes
The chaos that controlled my mind
Whispered goodbye and she got on a plane
Never to return again
But always in my heart

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore

I tried my best to feed her appetite
Keep her coming every night
So hard to keep her satisfied
Kept playing love like it was just a game
Pretending to feel the same
Then turn around and leave again

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore

I'll fix these broken things
Repair your broken wings
And make sure everything's alright
My pressure on your hips
Sinking my fingertips
Into every inch of you
Cause I know that's what you want me to do

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And my heart is breaking in front of me
She said Goodbye too many times before

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore...


 

נכתב על ידי Life aren't a kingdom! don't act like a king! , 3/3/2008 15:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופרושששש=] ב-9/3/2008 19:53
 





1,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLife aren't a kingdom! don't act like a king! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Life aren't a kingdom! don't act like a king! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)