לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטרה אחת-לרזות,לא ביקשתי הרבה.



Avatarכינוי:  Anne`

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

טעות


ושוב אני פרה,כן גם אז הייתי פרה,אבל עכשיו אני עוד יותר פרה

שוב התחלתי לבלוס כמו מטורפת,שכחתי מכול החוקים

הכול הלך טוב אבל הייתי חייבת להרוס הכול,לאכול ולאכול עד שאני ארגיש כול כך רע

עד שהאוכל כבר ירצה להתפוצץ לי בבטן

איזה הרגשה נפלאה היא כשאת רעבה,הרבה יותר מהרגשת השבעון אני מרגשיה כול כך פרה

נשברתי,והרסתי הכול.פרה.

לא העלתי כלום,וזה קצת נותן לי רוגע

ליפול,לקום ולהמשיך

קדימה.

נכתב על ידי Anne` , 30/6/2008 04:00  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שישי


התעוררתי היום די מאוחר.

זה כבר היה היום הרביעי לצום,רציתי להמשיך אבל אני חיוורת לגמרי,אני כול החיים חיוורת מאוד

וכשאני צמה אני בכלל דומה לקיר.

מוזר אבל גם לא היה לי חשק כול כך לאכול,חשבתי שיהיה לי בולמוס מטורף ואני אתנפל על המקרר עד שהוא יגמר לגמריי.

אבל לא,לא הפעם ואני גאה בעצמי.

נשקלתי היום ואני 48 זה אומר שהורדתי בצום בערך קילו חצי פחות או יותר.

 

בוקר:תה בלי סוכר סיגריה 1

צהריים:תה בלי סוכר,מלפפון בלי קליפה

ערב:3 חתיכות קטנות של שניצל טבעול,2 עוגיות קטנות

ומאוחר יותר לחם קל עם גבינה וקפה בלי סוכר.

 

יום שבת צום=]

נכתב על ידי Anne` , 28/6/2008 03:24  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



72 שעות צום


 72 שעות של צום אני מרגישה טוב

חלשה מאוד.

אין לי כוח לכתוב כול כך

מחר יום ירקות.

נכתב על ידי Anne` , 27/6/2008 02:39  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,502
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnne` אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anne` ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)