לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

skinny is happiness



כינוי:  +soiled girl+

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

לוח צומות


בשיא המוטיבציה, שקיבלתי מסבב בלוגים שעשיתי, החלטתי לתכנן לי את הצומות לפי הפעילויות המתוכננות שלי לשמונה ימים הבאים:

 

יום שלישי 11.3 משעה 13:00 עד יום רביעי 12/3 בשעה 7:30- לשבור עם אנרג'י לפני המבחן באנגלית> 18.5 שעות.

 

יום רביעי 12/3 משעה 7:30 עד יום שישי 14/3 בשעה 12:30- ארוחת עובד (במקדונלדס) לשבור לא עם בשר בקר ולא עם משהו מטוגן (להחליט מראש שאני לוקחת סלט פשוט לא עובד)> 53 שעות.

 

יום שישי 14/3 משעה 12:30 עד יום שבת 15/3 בשעה 19:30- לשבור שוב עם ארוחת עובד> 31 שעות.

יום שבת 15/3 משעה 7:30 עד יום שלישי בשעה 20:00- לשבור עם מרק> 72.5 שעות.

 

משלישי עד שלישי, שמונה ימים, ארבעה ארוחות. קטן עלי לא?

נכתב על ידי +soiled girl+ , 11/3/2008 15:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוכל  אוכל  אוכל  אוכל

 

הוא תמיד שם

אורב לי בכל פינה

מחכה שאני רק אוכל אותו

אבל אני לא רוצה!

ואני לא אוכל אותו!

אני חזקה!

 

אני לא אראה ככה!



 

+spoiled girl+

נכתב על ידי +soiled girl+ , 10/3/2008 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון


יושבת מול המחשב ומנסה לשפוך את כל מה שיושב לי על הלב. הבטן מתפוצצת מכאבים בגלל המשלשלים שלקחתי אתמול. אני כל כך קלת דעת. בשנייה התפתתי ללכת לאכול במקדונלדס. למה באותה שנייה זה נראה לי נכון? למה אני תמיד אומרת לעצמי שאני אקח לקסעדין וזה יהיה כאילו לא אכלתי כלום כשאני יודעת שחלק מהאוכל כן מתעכל?

רציתי לפתוח היום בצום של 72 שעות אבל מחר יש לי טסט אז אני אתחיל אותו רק מחר אחרי שאוכל אנרג'י בבוקר. בפעם האחרונה שצמתי 72 שעות הרגשתי שאני יכולה להמשיך אבל לא עשיתי את זה כי חששתי מבולמוסים.

תמיד חשבתי כמה נחמד זה להיות רזה אבל אף פעם לא עשיתי עם זה משהו רציני. זה אף פעם לא נראה לי כל כך חשוב, מעין עיניין שולי שכזה. היום אין דבר שאני רוצה יותר מזה. חוץ מזה שכל העיניין של הצומות הוא יותר מלרדת במשקל. זו גם דרך להוכיח לעצמי שאני זו ששולטת בגוף שלי ולא הרעב. אני זו שמחליטה מה עושים ולא הבטן המקרקרת. אני רוצה להחליט איך הגוף שלי יראה ולשלוט בכמויות המזון שאני מכניסה לפה. עד לא מזמן לא הייתה לי השליטה הזו ואני מתפלאת שאני לא שוקלת 90 קילו לפחות.

בגלל שעכשיו אני נחושה לרדת במשקל הכנתי לעצמי לוח חודשי שאומר לי מה אני יכולה לאכול ומתי, ומתי לצום. ניסיתי לדחוף צומות בכל מקום שרק אפשר בלי שיתנגשו עם מבחנים וכד'. מצאתי עוד שיטה קצת נחמדה יותר. בגלל שיש לי ילד בבצפר שאני קצת דלוקה עליו החלטתי שאם אני רוצה שהוא יראה בי יותר מידידה אני צריכה לרדת במשקל. מי רוצה קשר רומנטי עם מישהי שמנה?!?!

חוץ מזה יש לי גם חבר. הבעיה שהוא אוהב אותי כמו שאני. סיפרתי לו על הצומות והוא די מציק לי עם זה. בפעמים הראשונות הוא הכריח אותי לאכול. הוא אוהב אותי ולא היה רוצה לשנות בי דבר אבל אני כבר לא יכולה לחיות במצב הזה. אולי מבחינתו זה בסדר אבל ברור לי שאני לא אשאר איתו לעד. יהיה לי קשה להכיר מישהו חדש בתור שמנה.

אני שונאת את המילה הזו שמנה אני לא רוצה להיות כזו יותר. אני הולכת לעשות את זה בגדול!

 ואני מקווה גם להוריד משהו עד פורים..

 

אוהבת ומקווה שכל מי שבאמת רוצה ובאמת מתאמצת בשביל זה גם תצליח!

+spoiled girl+

 

 

 

נכתב על ידי +soiled girl+ , 9/3/2008 19:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





528

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+soiled girl+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +soiled girl+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)