לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזון העצמות היבשות


אין כאן טיפים או תמונות רק רצון לרזון

Avatarכינוי:  עד לעצמות

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

שיגרה


כולם לוחשים, כולם מדברים על זה, חברות שלי, הורים, מורים וגם אנשים אנונמים
הם כולם אומרים לי, "אנה" מה קרה לחיוך שלך? ואני עונה להם בתשובה עם חיוך על השפתיים:"הכול בסדר"
אני מרגישה מעולה, אני מתחילה לאהוב את עצמי.
חברות שואלות: "אנה" את רוצה לבוא לאכול סושי / פיצה/ או סתם" ואני עונה בגאווה : אולי מחר, אני קצת עייפה"
אימא אומרת : " בואי לאכול" ואני רצה מחכה שהיא תלך וזורקת את האוכל.

נראה לי שחזרתי ל שיגרה

נכתב על ידי עד לעצמות , 27/4/2008 17:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המטרה מקדשת את האמצעים



המשפט הזה כל הזמן חוזר! ולא רק בקישור של רזון, היום מצאתי את עצמי שומעת את המשפט הזה יותר מידי פעמיים.אני יציב לעצמי מטרה, אני יגיד תאריך, שעה, משקל, ונשמה

תאריך: 30.4
משקל: 49
שעה: חצות
נשמה: הרוסה

זה רשמי אני במרוץ נגד הזמן

אני צריכה עזרה...
יש ארוחה גדולה מאוד ביום שבת, איך לזייף שאכלתי, טיפים? משהו? שנקל?
נכתב על ידי עד לעצמות , 10/4/2008 12:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעניין אם יש שם קפה וחסה?


כשאני חושבת על החופש, אני רואה אותו קרוב, בקרוב אני עוזבת, אני עוברת לגור עם 14 מחברי הטובים בצפון, בבית אחד קטן בקיבוץ. אני מתרגשת שכל יום שעובר אני מרגישה את הבריחה, הבריחה מהבית, מהאנשים קרים. לגור בקיבוץ וכל יום להתעורר עם חולצה לבנה קשורה בידי הדקות, יש שם גינה עם פרחים, ושקט.
אין צבא, אין עבודה. יש שם שיחות לאנשים מקשיבים, הם לוקחים אותי לשם בקרוב. בעוד חודש חודשים לשקט, מעניין אם אני יחסר למישהו? מעניין אם יש שם קפה וחסה?
נכתב על ידי עד לעצמות , 6/4/2008 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעד לעצמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עד לעצמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)