לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא סובלת משיגעון אני נהנת ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

השלמת פערי מידע. או מה בא לי לשמור.


היופ כמעט זרקתי את הדפים החשוביםשלי לפח.

אויש חבל

חהחהחה

 

אני אעתיק אותם לפה רק כדי שלעת שהם שמורים היטב.

בלובהכי אין פה איש ואישה.

 

סבתא.

 

 

תהליך ההדרדרות קרה באיטיות

אני יושבת בחדר

ולא מבינה

איך בבת אחת הפכת

מסבתא גוני

לעוד זקנה בלה

מסבתא שלי

לחולה של הרופאים

פגר הנתון לחסדי חוש המוסר של ילדיך, הרופאים ושופרת בית דין גבוהה לצדק.

 

 

 

בא לי שתפסיקי להיות מעיקה

ושאני אקבל כבר מחזור

ולהפסיק להית עייםפה

ולהיות מרוצה מעצמי לשם שינוי

איןליכוחבאופן כלליואישיופרטני ואין ליכח.

 

רות סוף

 

נכתב על ידי :jade , 11/8/2007 01:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  :jade

בת: 35

MSN: 




7,887
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:jade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :jade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)