כתבתי בסביבות פסח על כך שהשתחררתי משעבודם של משחקי הפייסבוק זוללי הזמן, המנוי לרייטינג והמנוי לכבלים. מבין שלושת הנ"ל מי שקיבל הכי טוב את הנטישה הוא הפייסבוק. הוא לא מציע לי משחקים אחרים, וגם חברי הפייסבוק שלי לא מנסים לפתות אותי במשחקים חדשים. יכול להיות שקסמם של המשחקים המטופשים האלה פג סוף סוף אצל כולם?
מעריב עשו בינתיים רק ניסיון אחד לשאוב אותי חזרה לשורותיהם. משום מה הם חושבים שאם הסכמתי לשלם 20 שקל בחודש על מגזין אחד, יישמע לי ממש אטרקטיבי לשלם 60 שקל בחודש ולקבל את כל העיתונים שלהם כל השבוע. האמת היא שיותר משמפריעה לי ההוצאה הכספית אני מתחלחלת למחשבה על ערימות העיתונים הענקיות שיגדשו את הבית במשך שנה שלמה. הנציגה עשתה את המהלך הקלאסי של נציגי מכירות ואמרה לי שזה מבצע לזמן מוגבל ושאני חייבת להחליט עכשיו. אחרי שסירבתי היא אמרה: טוב, אני אתן לך לחשוב ואתקשר בעוד חצי שעה לשמוע מה החלטת. כשהתקשרה שנית אמרתי שהחלטתי לא ואיחלתי לה יום נעים.
אבל העלוקות הכי נוראיות היו הוט. התקשרתי להודיע על ניתוק שבוע לפני תום תקופת ההתחייבות, ובכל זאת קיבלתי טכנאי (שעבד ממש קשה. בא ולקח את הממיר) רק שבוע אחרי הניתוק. בשבועיים האלה קיבלתי אני לא זוכרת כמה שיחות טלפון מנציגים שניסו לעניין אותי בהישארות בהוט. הטכנאי עצמו שבא לקחת את הממיר שאל גם הוא אם אולי בא לי להישאר, כי יש להם מבצעים ממש טובים. באמת נראה לו שלא חשבתי עד הסוף על ההחלטה ודווקא כשהוא בא לנתק אותי ארצה פתאום לחזור? הטלפונים נמשכו גם אחרי שהממיר לא היה אצלי, במקרה אחד שתי שיחות באותו יום. ואז צצה במוחי הברקה.
המנוי אינו על שמי, אז תמיד כשהוט מתקשרים הם מבקשים לדבר עם בעל המנוי. אז כשזה הטכנאי שמודיע שהוא מגיע אני מקבלת את השיחה בשמו, אבל בשיחה השנייה מהוט באותו יום כשביקשו אותו אמרתי: לא, זאת טעות. זה כבר לא הטלפון שלו. תמחק בבקשה את המספר הזה, זה לא מספר הטלפון של המנוי שלכם. ומאז – דממה.
העניין האחרון שנשאר הוא הכסף. ב-27.4 חויבתי על תשלום לחודש מאי. אמרו לי שאקבל זיכוי אחרי הניתוק. למרות הזריזות שלהם בחיוב (27.4 להזכירכם) הם לא היו זריזים באותה מידה בזיכוי. המנוי שלי תם ב-11.5 וציפיתי לקבל זיכוי ב-27.5. אך אויה, הנה כבר יוני וזיכוי אין. התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם ונאמר לי שיש לי זיכוי, אבל הם לא הספיקו להכניס אותו למאי ולכן אקבלו בסוף יוני. אין ספק שמחלקת נדנוד לקוחות שלהם יעילה בהרבה ממחלקת הכספים.