לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dean’’s blog!!!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008



איזה סוג שיער יש לך?
לא ארוך לא קצר די גלי מתולתל וחום

מה דעתך על בנות עם שיער קצוץ?
מי שאוהב אז סבבה- {לא ממש לטעמי}
האם היה לך פעם כינים?
כןן כשהיתי קטן..ארררררר..מעצבןן!!

האם את מסתרקת במברשות שיער של אחרים?
לא ממשש..רק אם המקרה דחוף והשיער שלי נראה כמו אחרי מלחמה אז כןן..
אבל לרוב לא


האם את מריחה את השיער של החברה שלך, כשאת מחבקת אותו?
כן-חחחח :) :] [:

האם את אובססיבית בקשר לשמפו שאת משתמשת בו?
ממש לא...!!!!!!

מה עדיף: שיער אסוף או פזור? כיצד אתה מעדיף?
עדיף פזורר..אבל יש בנות שיפה להן אסוף...

האם את אוהבת לאכול את השיער שלך כשמשעמם לך?

תלוי מה- אם שוקולד אז תמיד :]!!!

נכתב על ידי , 14/3/2008 23:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב סופסוף פתחתי בלוג {כפיים}.

אין לי הרבה מה לספר יש לי הרבה חברים ידידות וחברה אחת ממש מ-ש-ל-מ-ת והיא לא מבינה את זה {מעין}.

היום הכנתי עם ורסנו עבודה במדעים ומחר אני ועוד 10 חברים הולכים לים איזהה כיף אז אני אכתוב אח"כ ביי.... ודרך אגב לגבי הכינוי לא שמתי לב שזה כתב באנגלית.. חחח....

 

נכתב על ידי , 14/3/2008 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי זה אני דין ו...זה פעם ראשונה שאני פותח בלוג אז מזל טוב לי {מחיאות כפיים} ואין לי הרבה מה לספר חוץ מזה שיש לי הרבה חברים ואת החברה הכי מושלמת בעולם {מעין} והיום עשיתי עבודה במדעים מחר אני אמשיך ואחרי זה אני הולך לים עם 10 חברים ועם מעין {היפה} אז מקווה שאני אהנה... אז תגיבו בייייי..............
נכתב על ידי , 14/3/2008 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 38

Skype:  dean delgado 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshi vfuxui אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shi vfuxui ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)