לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אם הוא תפס אותך מסתכלת עליו, סימן שגם הוא הסתכל עלייך...

כינוי:  blue pill

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


לא כתבתי פה חצי שנה שנראית לי כמו חודשיים גג.

אני לא יודעת מה קרה פתאום שנכנסתי לישרא-בלוג והתחלתי שוב לכתוב פוסט, כמו פעם.

 

הכל מרגיש לי שונה עכשיו.

וזה לא שיש לי משהו מיוחד לכתוב, כי אני לא רוצה לספר על החיים שלי פה (למרות שפעם הייתי עושה את זה הרבה), ובכל זאת משהו כנראה גרם לי להקליד את שם המשתמש והסיסמא שלי (שנראה לי שאני אזכור לנצח) ולמצוא את עצמי שוב מול העמוד הלבן הזה.

 

הכל מרגיש לי מוזר עכשיו.

יום טוב, יום רע. יום אני ככה, יום למחרת ככה. שעה אני צוחקת, שעה אני בוכה. מתלבטת בלי סוף, ובכלל לא מבינה מה אני מנסה לכתוב פה.

אולי כל זה בכלל לא אני. ואולי פשוט השתניתי וזו האני החדשה שמתחילה לקבל אופי.

אולי אני סתם פוחדת, כי אני שוב עומדת בפני סוף, ואז שוב בפני התחלה חדשה. אני חייבת להבין מה התכונות שלי שיעזרו לי עם כל הדברים שאני אתקל בהם בחיים, ואילו תכונות עדיף לשנות. וזה קשה. זה כאילו לא רוצה להשתנות עכשיו.

 

כואב לי הראש.

אני לא רגילה כבר להיות ערה בשעות האלה. כל סדר היום שלי התהפך, כל סדר העדיפויות שלי השתנה, כל הביטחון של החיים שלי התמוטט.

כל יום הוא בשבילי כמו בחינה מחודשת של העובדות. מה מכל מה שאני חושבת שיש לי בחיים - באמת שלי ובאמת יציב?

זה כאילו כלום לא יציב. ואיך משהו יכול בעצם להיות יציב כשאני לא יציבה? כשכל שנייה אני מרגישה אחרת?

האנשים שהכרתי כבר לא מוכרים לי. יצא לי להכיר אנשים חדשים ששינו את החיים שלי לגמרי ועכשיו הם חלק בלתי נפרד מהם. עכשיו הם כבר לא חדשים, ועדיין זה מרגיש כל כך חדש וכל כך שונה. פעם הייתי חלק מדברים שהיו לי מוכרים. היום הדברים האלה לא מוכרים יותר. הדברים החדשים ממלאים את המקום של הדברים הישנים, אבל זה כאילו שחלק מהחיים שלי נעלם לאנשהו, חלק ממני נעלם.

 

כלום לא ברור לי.

נכתב על ידי blue pill , 11/6/2009 09:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblue pill אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blue pill ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)