לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WTF?


LIVE THE MOMENT... YOU DONT NOW HOW LONG YOU GONNA LIVE

כינוי:  Just A Lonly Girl

בת: 29

ICQ: 193105854 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

שוב היי :]


'קיי שמעו,

הפוסט הקודם היה מעצבים,

ואם מישהו או מישהי חשבו שאני איזה ילדה בדיכאון שפשוט מאוד דכאונית ומפחידה אז הנה לכם מבזק- ני לא!

אני ילדנ שמחה בעצם שתמיד גורמת לאנשים לצחוק,

הסיבה לכתיבה שלי הייתה כי רבתי עם מישהו בעצם כמה "מישהוהים" ולא היה לי מצב רוח,

ילדה מדהיהמ פשוט עודדה אותי, זה היה ממש נחמד מצידה,

אם מישהו או מישהי רוצה את האייסי שלי אז אני אשמח לתת לכם אותו ושוב אני לא ילדה בודדה [כלכך] דכאונית ומפחידה,

אני פשוט ילדה..

טוב אם אתם "מפחדים" ממני אז אין לכםם שום סיבה להיות איתי בקשר,

 

 

 

נכתב על ידי Just A Lonly Girl , 19/3/2008 18:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



HI..


טוב אז היי..

פתחתי פה בלוג מסיבה אחת די ברורה,

 

 כי אני רוצה לפרוק, להוציא את כל מה שקורא- טוב או רע,,,


בת 13 , גרה בעיר חרא במדינתנו המעפנה, לומדת בכיתה ח' , פריקית[לפחות זה מה שאומרים]

שונאת את החיים, וגם אוהבת אותם,

עוד משהו?

 

 

טוב שיהיה, נעדכן פה..

בהביי

 

 

 

 

שלכם,

ילדה בודדה

 

נכתב על ידי Just A Lonly Girl , 19/3/2008 16:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





43
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust A Lonly Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just A Lonly Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)