לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

never say never



Avatarכינוי:  ShadowLove

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יאללה...


מצב רוח בקנטים...

יש דברים שכלכך מעצבנים אותי><

אפילו מעצבן אותי לרשום אותם!

^.^

בכל מיקרה זה בטוח ישתפר כי מחר אני טס לצרפת=]

זה בא כלכך בטוב... הזדמנות לשכוח מהכל ופשוט להנות

אני פאקינג צריך את זה יותר מהכל עכשיו...

אפילו שאני אתגעגע

מקווה שגם אתם תהנו=]

אני יביא מזכרות=]

אוליי גם תמונות.

 

 

ותמיד תזכרו:

 

 

מי שרוצה חיבוק ויודע לעוף...

מוזמן=]

 

 C YA

נכתב על ידי ShadowLove , 19/7/2008 00:36  
2476 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות (?!)


Stupidity Will RULE the world!


=]=]=]=]


and wile it does so, i'll rule my room=]


 


עוד שבוע וקצת, ב20 לחודש אני טס לצרפת


זה ממש בא לי בטוב... קצת לשכוח מהכל ופשוט להנות.


הולך להיות כיף אפילו שאני אתגעגע


מקווה גם שאני יוכל לישון יותר טוב שם.....


 




הינה תמונה די ישנה של הנעל הכוסית שלי=]


 



 


 


המון חיבוקיישן=]



מקווה שהבעיות שלכם יפתרו מהר (במידה ויש) אבל בכל מיקרה.. תמיד יש את השוט-גאן ידידינו הטוב:)


 


 



 



                                                            




 

נכתב על ידי ShadowLove , 10/7/2008 23:36  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShadowLove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShadowLove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)