לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

teenagers nervosa


I am not a fucking princess

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 247881811 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

ת.נ.צ.ב.ה


 

 

שינוח על משכבו בשלום

 

תאריך פטירה-7.6.08,יום שבת .

שעה:19:00

תמיד ידעתי שהוא צדיק.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2008 19:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע שכתבתי.


 

 

לשקוע ,להיסחף,לצלול למעמקים

לתעלות מסוכנות,למבוכים מסובכים.

לאבד את הדרך ,להתנגש בסלעים

כשדלתות נטרקות לך חזק בפנים.

ללחוש,לדמוע להישרף בפנים

לנשום,לשאוף,לעלות משקעים

זיכרונות,תמונות,אנשים מתרסקים

לבבות שבורים אנשים מחייכים

מנהרות חשוכות,אינספור שבילים

לך תמצא עכשיו את שביל החיים.

ולעולם לא תבין כמה קרוב היית

אך כל דבר הסיט את תשומת ליבך

הסתובבת במעגלים סביב עצמך,

מחפש נואשות אחר נשמתך

אך היא מתה ממזמן,ולא נשאר דבר,

מכרת את נשמתך לכל המעוניין

ולא ביקשת דבר בתמורה.

רק קצת אהבה,הבנה.

הלכת אחריהם,האמנת לכל מילה,

הגשמת כל משאלה,הפנמת כל תשובה

חיית חיים של אחרים,

ולא,ככה לא מוצאים את שביל החיים.

בנה לך שביל משלך,אל תלך בשבילים של אחרים

המצא לך אמונות משלך,תרשה לעצמך לחלום,

תאהב את עצמך.

תלך צעד אחר צעד,בלי למהר,

אולי ככה,יהיה לך טוב יותר.

 

 

אעאעאע לא משו =/ חיחיח לאנורא תתמודדו :P

אוהבת את כולכם (:

נופר.

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2008 00:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבעתי לבלונדדד!!!!!! יש תמונות


 

 

 

הכל איבד משמעות.

אני בתקופת המתנה לנורא מכול,ולא יכולה יותר.

כל טלפון מצלצל אני נלחצת,רועדת.

לפני יומיים צילצלו בבוקר,אמרו שנשאר לו שעה.

 

כל האחים הלכו לבית חולים להיות איתו בדקות האחרונות.

איך ששמעתי את זה התחלתי לבכות,עוד לא פתחתי את העיניים וכבר דמעות.

הפעם הראשונה שבאמת הרשתי לעצמי לבכות.

אמא הציעה שאני אשאר בבית אבל העדפתי ללכת לביהס.

אח שלי נשאר בבית.

בסוף זאת הייתה אזעקת שווא,כאילו מהההההההההה?

תקופת המתנה,כאילו השקט שלפני הסערה.

כל אחד יודע מה צפוי לקרות,רק לא יודעים מתי.

משגע,מתסכל,שובר.

גם אף אחד לא ממש מבין,

איך אני יסביר להם שלא באלי לבוא לפה או לשם כי סבא שלי גוסס.

ואין לי מצב רוח,וכל מה שאני רוצה זה להיות לבד.

דואגת לאבא שלי.

לא מגיע לו הסבל הזה עכשיו.

לא רוצה לבאס אפחד .. ושונאת להראות חלשה ליד אנשים,

ככה שזה המקום היחידי.

אם הייתה לי אפשרות למות במקומו...רציני הייתי שוקלת את זה

 

 

גם גיליתי מי החברות האמיתיות שלי,

נשמע דרמטי,

פשוט הבנתי שלא אכפת לה ,

לא מעניין אותה.

וזה בסדר,

באמת בסדר.

לא כ"כ חידש לי,לא הפתיע אותי.

בבועה שלה,וזה בסדר.

רק לשמור מרחק.

 

מרגישה כ"כ בודדדדדדדההההה..

 

ותמיד תמיד תזכרו,שלא משנה מה -

להגיב זה מגניב.

 

נ.ב

סליחה אם אני לוקחת הכל קשה או רגישה מדי ,

בכל מקרה מה שלא יהיה -לא אישי נגדכם !!

3>

 

נכתב על ידי , 4/6/2008 22:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnofii_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nofii_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)