לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Viva la vida- יחי החיים



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם את מצליחה לזכור את החלומות שלך במלואם?
במלואם? לא יודעת.. אבל לפעמים אני לא זוכרת כלום

יש לך תחושת זמן בחלומות שלך?
הא.. לא

היו לך פעם חלומות ששלטת בהם והיית מודעת לכך שזהו חלום?
לא.. לא ניראלי שמישהו יכול להיות מודע

יש הגיון בחלומות שלך?
חחח ממש לא D:

את מנסה לפרש את החלומות שלך וללמוד מהם?
לא..

יש חלום שאת זוכרת במיוחד? למה?
כן.. כי החלום הזה היה על משהו שקרה כבר

היה לך פעם חלום של נפילה מתמשכת?
אממ.. חלמתי שנפלתי מקומה 5 במדרגות וכשקמתי הייתי על הרצפה -.-

אם היית יכולה לחלום על אירוע מסוים, מה הוא היה?
נייאממ..

מה את מרגישה כשמעירים אותך באמצע חלום?
אם זה חלום טוב אני שונאת שעושים את זה.. בדרך כלל אני שומעת את הקולות עוד באמצע החלום.. "טלל קומי.." או את השעון מעורר או במקרה הכי מעצבן- טלפון S:

ראית פעם מישהו חולם?
חחח.. אני ינסח אחרת : "ראית פעם מישהו ישן?"
אז.. כן .

נכתב על ידי , 12/4/2009 18:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם לי


החופש התחיל כבר לפני 6 ימים ועדיין לא עשיתי שומדבר מיוחד.. 
כל היום אני תקועה בבית ומקפצת בין המחשב לבין הפסנתר לבין איזה ספר לבין הטלויזיה
אה כן, ומדי פעם אוכלת ארוחת צהריים וערב.
וזהו בערך 
היה איזה יום אחד שהתנחלתי אצל חברה מהבוקר עד הערב ואז ממנה הלכנו לסרט
אבל חוצמזה, שומדבר מעניין
יש לכם רעיונות להציע לי? 
;D 


אחד השירים

"Black hole sun
Wont you come
And wash away the rain
Black hole sun
Wont you come
Wont you come..." 


נכתב על ידי , 6/4/2009 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויולט היל . ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויולט היל . ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)