לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Lie Behind The Truth


Life is too short, live it well.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

עוד שבוע גיוס-למה? למה? למה?


אז החדשות הגדולות הן שעוד שבוע אני מתגייסת.ביום הבחירות.

למרות שכבר 4 שבועות התאריך ידוע לי,עם כל יום שעובר אני נהיית יותר ויותר לחוצה מזה.

באופן רשמי,כרגע יש לי שבוע חופש בין העבודה לצבא.

מה שאומר שאני כל יום בעיר אחרת,מבקרת משפחה וחברים,כאילו ביום שלישי הבא אני הולכת ולא חוזרת יותר.

 

החזקתי מעמד בעבודה עד הסוף,במשך 3 חודשים,להפתעתי הרבה.

ועכשיו,אני קצת בהלם מזה שאני מתגעגעת לכולם,למרות שעברו רק יומיים מאז שעזבתי.

 

הצבא קצת מפחיד אותי כרגע,כי אם משהו לא ימצא חן בעיניי,אין לי את האפשרות לקום ולעזוב.

אני חייבת לסיים את השנתיים שלי.

 

בגלל פחדים שכאלה,כדי שלא תהיה לי התמוטטות עצבים,אני צריכה לשכנע את עצמי שהכל יהיה בסדר,ושאני אסתדר שם בדיוק כמו שהסתדרתי במקומות אחרים,שלא היו ממש סימפטיים.

 

הבעיה הכי גדולה שלי היא אי-היכולת לציית.

לכן הודעתי לכולם שהם הולכים לבקר אותי הרבה בכלא הצבאי,כי אני הסיוט של כל מפקד.

 

ובכלל,הלוואי שכל המלחמה הזאת תיגמר כבר.

למה המדינה שלנו לא מגיבה? זה כל-כך מטומטם.

 

זה מה שחסר לי,להתגייס דווקא בזמנים כאלה.

לא שהזמנים בישראל הם אי-פעם טובים.

 

אז שיהיה לכולנו רק קצת שקט...

 

נכתב על ידי LiGa , 2/2/2009 22:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  LiGa

בת: 34

ICQ: 468665864 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiGa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LiGa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)