לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

cut down all layers

FUCK YEW FAT

כינוי:  !Fatso

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

Relax Relapse


טוב נו

מה אני כבר יכולה לומר?

כל פעם אני חוזרת לזה, וכל פעם אני חוזרת לפה.

אין לי מושג כמה אני שוקלת, כי המשקל התקלקל בפעם האלף

ואין לי כוח לקנות חדש. אני עצלנית.

 

אבל אני יודעת שעליתי, בערך 2 קילו ככה.

ואני מתחילה להרעיב את עצמי חזרה למטה

45 המושלם יהיה שלי, אני נשבעת

והפעם אני לא הולכת לעצור.

כן, אולי אני תמיד אומרת את זה, כל פעם מחדש

אבל הפעם אני רצינית. וגם יש לי את המשאבים

 

התחלתי פנימייה חדשה. פנימיה לילדי שגרירים

כולם מזכירים לי את הילדים בארה"ב

לפעמים אני מתגעגעת לשם. לפעמים לא.

החלטתי שאני רוצה פנימיה כי נמאס לי שההורים שלי שולטים בי

שם אני יכולה לותר על אוכל בלי שישימו לב. וזה טוב

נכתב על ידי !Fatso , 3/10/2008 09:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!Fatso אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !Fatso ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)