לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WELCOM


בלוג זה מעודד אנורקסיה ותומך באנורקסיה, לא מוצא חן בעינייך? צא מפה! =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

היום.


אני יודעת שזה רע וזה ממש לא רעיון טוב אבל אני פשוט לא מצליחה להפסיק.

אני לוקחת לקסעדין (משלשל) כל פעם שיש בולמוס או ארוחה שאי אפשר להתחמק ממנה.

מאז שחזרתי לזה לקחתי כבר 4 פעמים או משהו.

אני לא יודעת למה אבל זה פשוט היה אצלנו בארון תרופות וזה כל כך קרא לי אחרי הבולמוס הראשון....

לפעמים זה פשוט כל כך מקל.. אפילו שזה מאוד לא נעים.

 


 

על המשקל היום בבוקר: 51.6 ולדעתי מחר אני אשקול יותר.... אני מרזה כל כך לאט.

טוב בסוף שבוע הזה אני אהיה אצל החבר וזה רק 3 ארוחות להתחמק מהן הפעם.. אני מקווה שאצליח.

 


 

היום:

2 תפוחים= 100

2 פרוסות לחם קל עם גבינה ועגבניה= מעריכה שלא יותר מ100

סה"כ: 200

 

אבל השעה רק חמש ואמא בישלה כל היום כי באים אורחים בערב היא אמרה לי שהיא הכינה אורז בסיר נפרד מהאורז עם העוף רק כדי שאני אוכל לאכול =/ איך אני אתחמק מזה?!

אני מניחה שאקח לקסעדין אבל זה אומר שמחר אני אחזור לשקול 52. משהו וכל השבועיים האלו פשוט היו סיוט סתם =/ אני חייבת למצוא דרך לחמוק משם.. אולי אני אלך לידיד בטענה שאני צריכה ללמוד אצלו או משהו.

 


 

אני ממש פוחדת מליל הסדר למישהי יש עצה מה אפשר לעשות? איך אפשר להתחמק?

 


 

טינספו:

 

תהיו חזקות!

בהצלחה לכולן!

AgatA

נכתב על ידי AgatA , 10/4/2008 17:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  AgatA

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAgatA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AgatA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)