לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?!smile,cry,angry,why


קמצוץ טימטום, כוס גדושה בשיגעון, כף פיצול אישיות. לערבב היטב ולהיזהר שהעיסה לא תתנקם בך עד גמר הבישול. -it's me-

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 225642981 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010


היום היה יום הולדתי ה14. הוא לא נחגג (לא באופן שהייתי מצפה, כמובן) בגלל שנזכרתי בו רק בצהריים. מה שמזכיר לי עד כמה המצב מתדרדר.

עברנו את פרעה.

נעבור גם את זה.

 

בכל אופן, מחר מתחילה שנת לימודים חדשה.

כמובן, ישנה הציפייה שיהיה טוב. אבל אם יהיה רע, אז יהיה רע. לא יהיה שום דבר שנוכל לעשות כדי לשנות.

מקסימום לצפות לטוב.

אם אדם כלשהו קורא שורות אלו ברגע זה, הייתי ממליצה לו לעבור לעניינים דחופים יותר על סדר היום, כיוון שחושיי מנבאים לי שזה הולך להיות פוסט יבשושי מהסוג שתתחרטו על שהשקעתם זמן בקריאתו.

 

אולי אני אמשיך מחר. אולי לא.

 

נכתב על ידי , 29/8/2010 00:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,127
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליצאתי מדעתי אחזור בעוד 5 דקות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יצאתי מדעתי אחזור בעוד 5 דקות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)