לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלבים- פשוט חיה מדהימה!


כי אם אתה כבר חושב על חיה וזה לא כלב אז אתה סתם בוגד...

כינוי:  ~בובה פראית~

בת: 31

ICQ: 329808151  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

חזרתיייי


הייי לכולכם!!!!
מה קורה???
טוב אז אחרי באמת המון המון זמן (נראה לי שכמעט שנה..) חזרתי לישרא...
אז להזכירכם אני עדי ברנשטיין אני בת 13 ואני מרחובות
הבלוג הוא בעיקר עלייועל מה שעובר עליי אבל אני מבטיחה שהוא יהיה מעניין!! אני גם יביא לכם תמונות, כפתורים, גליטרים ועוד המון דברים דומים בשבילכם!!!
בפעם הקודמת שסגרתי את הבלוג אני סגרתי אותו כי לא הגיבו לי וזה ממש עיצבן אותי אז אני ממש מקווה שעכשיו זה יהיה אחרת וכן תגיבו ותיכנסו לי לבלוג כי זה חשוב לי מאודד!! ואני מבטיחה שכל מי שיגיב לי וילנקק אותי אני גם יגיב לו וילנקק אותו!
בינתיים לבלוג יש עדיין את העיצוב הישן שלו אבל זה השתנה כי רק פתחתי את הבלוג ואני עוד יעצב אותו ככה שהוא ייראה מקסים!
טוב אז זהו אבל רק לבינתיים אני מבטיחה שאשוב ואכתוב לכם ואני מקווה שאתם תגיבו ותיכנסו לבלוג הזה עוד הרבה!
אוהבת אותכם המון:
עדידו'ש!!
נכתב על ידי ~בובה פראית~ , 4/10/2005 18:33   בקטגוריות שוב אני פהה!  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,675
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~בובה פראית~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~בובה פראית~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)