לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pieces




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אוהבת, לא עוזבת.


איך זה לדעת שיש מישהו שאוהב אותך באמת..

שאכפת לו ממך יותר מכל אדם אחר בעולם..

שאתה כל כך אוהב אותו.. שכל כך טוב לך..

 

געגוע..

הדמעות לא מפסיקות..

הראש מתפוצץ מכאבים..

בגלל המחשבות..

כואב לי לשמוע שרע לך..

טוב לי לשמוע שאת שמחה..

אני יכולה לשמוע אותך מדברת כל הזמן..

ולא יימאס בכלל..

אני אוהבת אותך, אוהבת יותר מהכל..

אל תעזבי אותי, אני לא אשרוד..

 

3>

 

נכתב על ידי TeenagerDirtbag , 13/4/2008 13:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Lonely..




Lonely, I'm Mr. Lonely

I have nobody for my own       
I am so lonely, I'm Mr. Lonely
Wish I had someone to call on the phone

Now I'm a soldier, a lonely soldier
Away from home through no wish of my own
That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely
I wish that I could go back home

Letters, never a letter
I get no letters in the mail
I've been forgotten, yes, forgotten
Oh how I wonder, how is it I failed

Now I'm a soldier, a lonely soldier
Away from home through no wish of my own
That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely
I wish that I could go back home..

 

 

NO MORE LONELY...

D=

  

נכתב על ידי TeenagerDirtbag , 6/4/2008 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  TeenagerDirtbag

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTeenagerDirtbag אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TeenagerDirtbag ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)