לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There Is Still Hope


עוד בלוג כמו שיש פה כמה אבל טיפה שונה ואני לא יהיה כמו השאר

Avatarכינוי:  I Can Do It

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

חוסר התמדה


אולי חבשבתי לנסות ולהתחיל שוב לשמור
אבל לא
לא יוצא לי
אניחושבתץ לחזור לספור קל'
כי אם לא זה
שומדבר לא יזוז
כי ספורט במילא אני לא יכולה לעשות
אין לי זמן לנשום
ובזמן האחרון משו כמו עוד שנה וחצי לא יהיה
עד סוף יב' אני חסרת ספורט פחות או יותר
ועכשיו זאת בכלל תקופה ממש ממש מסובכת
מתי שאני לא עובדת אני לומדת
מתי שאני לא לומדת אני עובדת
ויום יומיים שנשאר אני ישנה [וזה בקושי]
חשבתי אולי להרשם למכון כושר
כי גם בימים שאני אלמד אני אתמיד
כי אין מצב שאני אלך לעשות הליכה באיזה 6-5 רק 8-9
אבל מכון כושר ב5-6 זה בידיוק שעה ממש סבירה
אבל בכל מקרה כל זה עדין בסימן שאלה
דבא אחד בטוח
אני מתחילה לספור קל'
ואני אצמצם ואצמצם
וככה אני גם אוכל להנות וללכת לאכול במקומות כמו מקס ברנרXD
אז ממחר כמו כרגיל ממש בתחילת הבלוג
אוכל קל'
ספורט האפשרי [כפיפות בטן וכו']
אני אנסה לעדכן מהפלא' בעבודה אם יצא לי
אז זהו
ממחעא צמצום באוכל -כןכן שוב אותו ניסיון
אבל הפעם אני אספור קל'
1000 זה יהיה במקס' שאני אוכל
אני לא בטוחה שאני אצליח עם זה על ההתחלה
אבל אני אתמיד ובסופו שלדבר אני אצליח
איך הצלחתי מקודם לפני כמה הרבה חודשים
ככה אני גם אצליח עכשיו
ואני חייבת לומר שלמרות שהיתי רעבה היום בבצפר
אני שמחה שנתקעה המכונה של האוכל
ככה היתי אוכל סתם קוראסון
אבל הפעם
לשמור!~
אני מסוגלת

אז שוב בהצלחה לי ולכולם


אחרי הפוסט נכנסתי לבלו של גומבה
שהיא גם נעלמה
אבל למרות שהיא נעלמה
נשארו הרשימות שלה
ואני נכנסתי לכל הכתבות
ואני בוחרת פה דברים שנשעמים הכי יעילים ואפשריים בשבילי
ואני אעביר אותם לרשימות אח"כ
אבל לבנתיים שיהיה לי מול הפנים רוב הזמן:

1:
כמה ואיך? ככלל מומלץ לאכול ביצה אחת ביום, בעיקר אם מדובר בילדים או באוכלוסייה בגיל השלישי, שניזונה ממזון דל יותר בוויטמינים ובמינרלים. ילדים בגיל ההתבגרות, ספורטאים, חולים או אנשים המחלימים מניתוחים, כוויות ושברים יכולים לאכול אפילו שתי ביצים ביום כדי לספק לגוף את החלבונים הנחוצים לבניית רקמות ולהאיץ את ההחלמה. הכי בריא לאכול ביצה כשהיא מבושלת במים.

2:
כמה ואיך? מומלץ לאכול 7-5 ירקות מכל סוג במשך היום. רצוי שהעגבנייה תהיה אחת מהם. הכי טוב לאכול אותה לא מבושלת וטרייה.

3:

כמה ואיך? מומלץ לאכול עד שלוש מנות פרי ביום, כשהענבים (בעונתם, כמובן) מהווים אחת מהן (15 ענבים - מנה). הכי טוב לאכול אותם טריים ובמצבם הטבעי.

4:

כמה ואיך? שתו עד ארבע כוסות תה ביום (מכל סוג), חם או קר. אל תגזימו מעבר לכמות זאת כי בתה יש קפאין (תה צמחים אפשר לשתות ללא הגבלה אך הביאו בחשבון שיש בו פחות נוגדי חמצון).

5:

כמה ואיך? ככלל רצוי לצרוך 4 מנות חלב ביום. כוס חלב נחשבת למנה אחת. אפשר לשתות חם או קר, העיקר שיהיה מפוסטר. *כוס קפה בבוקר עם חלב זה יספק אותי*

6:

כמה ואיך? מומלץ לאכול חצי כוס קטניות מבושלות ביום. העדשים האדומות אינן זקוקות להשריה. הירוקות זקוקות להשריה קצרה.

 

תטעמו את זה:

 

תבשיל אורז ועדשים. הכניסו לסיר חצי כוס אורז וחצי כוס עדשים אדומות, הוסיפו שתי כוסות מים ותבלינים. המתינו לרתיחה, הנמיכו את האש ובשלו במשך רבע שעה. קיבלתם ארוחה מלאה ומשביעה ל-3-2 סועדים.


*אמא שלי מבשלת את זה וזה יוצא ממש ממש טעים אבל היא עושה גם עם בשר-ממש  ממש מומלץ- *

7:

כמה ואיך? פעם עד פעמיים בשבוע. רצוי שהבצק יהיה דק ככל האפשר ושעל הפיצה יהיו ירקות רבים ככל האפשר.

*משו חדש שלא ידעתי, עכשיו אני יודעת המ לאכול בחוץ XD*

8:

זכרו, אוכלים כשרעבים. לפני שאתם ניגשים למקרר שאלו את עצמכם: "אני רעב או שזה סתם נשנוש?" (אתם יכולים לתלות זאת אפילו כתזכורת על המקרר).

9:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316588,00.html

טוב אני כבר אנסה להתמיד עם זה
ובעז"ה מחר אני אכל ביצה מבושלת+גבניה בבוקר D:




נכתב על ידי I Can Do It , 23/2/2009 23:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,264
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Can Do It אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Can Do It ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)