לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Deep Wound


".... We had no time to say goodbye " = (

כינוי:  ANeRi

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014


הגשמת החלום - הגדלת חזה.


 


תמיד חלמתי על הגדלת חזה ומי שמכיר אותי יודע ששום דבר לא יעמוד בפניי עד שהחלום יתגשם . אז השתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד והשלבים לניתוח הגדלת חזה יצאו לדרך!


גיליתי שיש בכללית פלטינום 70% הנחה על ניתוחי חזה , כמה שזה לא מומלץ ועדיף לעשות הגדלה אצל מנתח מוכר התחלתי ללכת דווקא על פלטינום. מיהרתי להגשים חלום ולא רציתי להתעקב על עוד חיסכון של כסף.


במהרה קבעתי פגישת יעוץ . והגעתי לד"ר בועז אמן . קיבלתי יחס טוב . הרגשתי שהוא מקצועי . והחלטתי ללכת עלזה . וכבר נקבע לי תאריך לניתוח.


שילמתי , עשיתי בדיקות דם . ורק נותר לי לחכות ליום הזה לבוא!


 


יום הניתוח - 20.8


קמתי 4 וחצי בבוקר . אני גרה בצפון והניתוח היה בתל אביב בבית חולים רק לניתוחים פלסטיים .


הגעתי לשם הכרתי את הפקידה . בחורה מהממת שנראת בעצמה שעברה המון ניתוחים כידי להגיע במצב היופי הזה בגיל בערך 50.


לאחר מכן הגיעה האחות שגם היא הייתה ניראת מנותחת ומהממת שממנה קצת חששתי . הרי איך אחות יכולה להראות כל כך טוב ? אני רגילה לאחויות זקנות ומלאות . האחות היפיפה עשתה לי בדיקת לחץ דם והביאה לי את החלוק והכובע .


החלפתי לחלוק והתיישבת על המיטה בחדר התאוששות שהביאו לי , וחיכיתי בקוצר רוח שיקרה משהו .


לאחר בערך רבע שעה הגיע המרדים שאל כמה שאלות ואמר שתוך כמה דקות יעבירו אותי לחדר ניתוח והוא ירדים אותי .


פתאום הרגיש שהלב שלי נהפך לטרקטור וחפר לי מנהרות בבית החזה . נהייתי לחוצה ומפוחדת.


הגעתי לחדר ניתוח , נשכבתי על המיטה כולי רועדת . "עכשיו אני יזריק לך את החומר הרדמה ואת תרגישי מסטולה ותירדמי עד לסוף הניתוח"


וכך קרה .


התעוררתי שסביבי מלא אחיות . הרגשתי הפוכה , לא הבנתי מאיפה נחתתי ומי כולם ואיפה אני נמצאת . ואיפלו דיברתי המון שטויות וכולם ציחקקו עליי.


"את בסדר , את תיהי בסדר " אמרה לי האחות בזמן שהסיעה אותי עם המיטה לחדר התאוששות.


לאט לאט עברה לי סטלת ההרדמה והתחלתי להבין איפה אני ומה קרה לי. וגם בזמן שעברה לי ההרדמה כך גם הגיעו הכאבים.


והכאבים האלה ? אין לי אפילו יכולת לתאר אותם . גהינום . מכל דקה שהייתי על מיטת התאוששות רק התגברו והתגברו הכאבים והרגיש לי שיושב לי פיל על החזה ומוחץ לי אותו . הרגיש לי לחץ מטורף יותר מהכאב . וכל זה בעיקר מהתחבושת הלוחצת שמטרת ללחוץ על החזה בשביל להפחית שטפי דם.


וכך בקשיים וכאבים רבים חזרתי חזרה לביתי שנימצא שעתיים נסיעה מהבית חולים . נסיעה של סיוט וכל פנייה ברכב הרגשתי אותו חזק בחזה והתפללתי להגיע הביתה ולקחת משכי כאבים ולישון.


 


יום לאחר הניתוח 21.8


השינה הייתה מזעזעת . כאבי תופת שאני לא יכולה לתאר . בעיקר בכיתי כל השינה שלא יכולה לזוז . וגם באותו יום הרגיש לי ככה רק לחץ על החזה והמון כאבים. לא הצלחתי לזוז מהמיטה ובכלל לא לזוז . וגם לא לשכב ככה שאת כל היום העברתי בישיבה על המיטה ולא זזתי לרגע.


אבל עברו להם כמה שעות והגיע שעה להוריד את התחבושת לחץ וזה עשה לי המון הקלה והרגשתי בלעדיה יותר טוב . וגם ראיתי לראשונה את החזה שלי . הרגיש לי מוזר לראות את עצמי עם חזה גדול וגם הרבה אושר. למרות שהחזה שלי ניראה ממש רע . נפוח מבריק מתוח . וצורה מוזרה שאנני מרוצה ממנה. אבל הכל משתנה ואני מחכה בסבלות . גם כל הגוף שלי התנפח הרגליים הבטן הגב ואפילו הבית שחי . גדל לי המשקל ב6 קילו ואני הרגשתי כמו פיל. הערב הסתיים הרבה יותר נעים מאתמול והיה שיפור משמעותי בלילה .


 


יומיים לאחר הניתוח 22.8


הרגשתי כלכך הרבה הקלה היום! הצלחתי ללכת לשירותים בלי עזרה להוריד את התחתונים בלי לבכות . עדיין קשה לי לקום בחצי שכיבה ואמי מרימה אותי .עדיין כואב לי אבל הכאבים פחתו הרבה יותר . ישלי עצירות וכאבי בטן וכולי בצקות והתנפחות בטן ושאר הגוף אבל הבנתי שזה קורה להמון נשים אחרי הניתוח . ההתנפחויות בנתיים מה שהכי מציק לי אני מרגישה כמו דוב ושוקלת כפול מימה שהייתי מקווה שיחזור לעצמי במהירות :(


שבוע ויומיים לאחר הניתוח 29.8

כלכך הרבה שיפור! כמעט כל הנפיחות ירדה לי ואני מתחילה לחזור לעצמי מבחינת משקל הגוף . אני כבר כמעט כולי יכולה לתפקד והמצב שלי מצויין חוץ מי זה שעדיין יש לי כאבים שאני יושנת . הבעיה היחידה שמטרידה אותי שהחזה שלי עדיין באותה צורה 

כמו שהיה לאחר הניתוח ולא מתחיל לקבל את הצורת הסיליקון המורם . מקווה שבעידכון הבא ירשום שהצורה מושלמת :)

נכתב על ידי ANeRi , 22/8/2014 18:30   בקטגוריות הגדלת חזה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לANeRi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ANeRi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)