לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*אני אופטימית*


זה לא שאני פסימית . אני פשוט אופטימית ...... עם ניסיון (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

שינוי


3 שבועות בבית.

________

אני מרגישה שהשתנתי

אסימונים מתחילים ליפול

חשבתי שכלום לא השתנה, רק יקח לי קצת זמן להתאפס ואני אחזור לעצמי.

רק עוד קצת. עוד יום, עוד שבוע, עוד חודש. הכל יהיה רגיל.

אבל פתאום המוח שלי משנה כיוון.

פתאום, מה שאני חושבת על אנשים שהכרתי הוא אחר

מה שאני חושבת על עצמי הוא לא ברור

מה שאני רוצה להיות השתנה

פתאום כל מה שאני חושבת על העולם, התערער

מרגיש כמו סוג של התבגרות פתאומית, התפכחות מוזרה, מציאות מקבילה

אני מרגישה את כל החיים עוברים מולי עם רעש של טינג טינג טינג. תגליות חדשות.

אני מפקפקת בכל מה שהכרתי

בכל מה שחשבתי ורציתי והאמנתי

אני הרבה אני והרבה אחרת

הרבה מוכר והרבה חדש

תמיד היו בי שני צדדים שונים לחלוטין שאיכשהוא חיו בשלום אחד עם השני, ועכשיו זה מרגיש כמו מלחמה על מי שאני באמת.

אני בונה מעצמי בן אדם חזק יותר. טוב יותר. אמיתי יותר.

אני מאמינה שזה תהליך ארוך וזה לא יקרה בן רגע. ויקח זמן גם אחרי שאחזור לשגרה עד שאבין מה קורה איתי..

אבל בנתיים, זה תהליך דיי מעניין ....

 

נכתב על ידי *שֹהמוש* , 23/8/2015 04:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *שֹהמוש* ב-20/9/2015 02:32
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  *שֹהמוש*

בת: 29




9,924
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*שֹהמוש* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *שֹהמוש* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)