לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי, על החיים שלי (:


"גישה חיובית אולי לא תפתור את כל הבעיות שלך, אבל היא תעצבן מספיק אנשים בדרך בשביל להיות שווה את המאמץ".

Avatarכינוי:  אני ורק אני P:

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

אני חוזרת לבלוג, בצעדים נואשים.


אני צריכה לפרוק, ונראלי זה המקום לעשות את זה..

 

נמאס לי, נמאס לי מהכול

אני אפילו לא יודעת ממה...

זה פשוט הכול ביחד..

 

כן הולך לי טוב,

אבל גם ממש רע.

 

אני מתעלמת מהרע,

ומשאירה רק את הטוב.

 

נשארת אופטימית,

לפחות מנסה.

 

יש לי כל כך הרבה דברים הכול אני דוחה

ואני כל כך לא  הבנאדם הנכון לסמוך עליו.

הכול נהרס בסוף

 

אני סומכת על אנשים והם הורסים את האמון

ואז...ואז אני נשארת לבד שוב..

יש רק בתאדם אחת שתמיד נשארת איתי

ובעצם ראיתי אותה רק פעם אחת..

אבל היא תמיד תמיד איתי..

בריי ^^

אני אוהבת אותך!

את הבנאדם היחיד בעולם הזה שאני סומכת עליו בביטחון מלא!

ולא אכפת לי שאת קטנה XD

את גדולהההההה

את הילדה הכי חמודה שאני מכירה ואני אוהבת אותךךךךךךך 3>

 

סורי על החפירות,

אתם לא תבינו כלום,

כי זה מסובך מידי..

רק בריי יודעת על מה אני מדברת XD

נכתב על ידי אני ורק אני P: , 7/1/2009 21:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת להיות בחברת אנשים?
כן, אני ממש לא אוהבת להיות לבד.

האם יש לך הרבה חברים/ת?
בתכלס, אני מכירה את כולם..ומכירה הרבה מאוד אנשים...
אבל חברים באמת לא הרבה

האם יש לך בן/בת זוג?
לא, אני ממש רוצה אבל לא יודעת איך להגיד לו :/

ואיך אתם מבלים יחד?
אנחנו מבלים די הרבה...XD עם הרבה חברים

האם בן/בת הזוג שלך מקנאים כאשר את מבלה עם חברים אחרים?
לא XD

האם את חושבת, שאת טיפוס חברותי, או מתבודדת?
חברותי XD
תמיד אומרים לי את זה

נכתב על ידי אני ורק אני P: , 7/1/2009 21:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,071

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ורק אני P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ורק אני P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)