לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

make israblog, soccer and warcraft but not war




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

קאמבק.. יאיי


טוב הגיע הזמן שאני אעדכן כאן קצת למרות שאף אחד לא נכנס ממש P=

אוקע בוא נתחיל עם כמה דברים:

אממ כמו ששמתם לב (או שלא) .. שניתי קצת את הבלוג ואני אשנה אותו עוד קצת בהמשך..

דווקא אהבתי את התמונה שערכתי.. אני אתחיל לערוך עוד כל מיני תמונות ולהעלות אותם. מי שמתעניין אני עושה את זה בנתיים דרך התוכנה Picasa של Google. 

עוד מעט תתחיל מחצית חדשה בבית ספרי.. וכמו כל פעם שמתחילה מחצית או שנת לימודים חדשה אני אומר לעצמי שאני אשתפר למה אני לא כלכך טוב בלימודים אז ננסה שוב..חח

בכל מקרה.. יש כל מיני החלטות שונות שאני צריך להחליט בזמן הקרוב אז נקווה שאני אצליח לגבש דעה בקרוב.. למשל יש את העניין הזה של המורחבים שאין לי ממש הרבה זמן להחליט.אז יש את זה.. ועוד כל מיני..

טוב אני אשתדל להעדכן כאן קצת יותר.. נראה..

 יאללה ביי =]] ד"ש לאלקיק XDD...

נכתב על ידי , 7/2/2009 21:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

MSN: 




663
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Alon. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Alon. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)