לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.behind blood shot eyes.


בלוג מאוייר.

כינוי:  כלבת.

בת: 33

Skype:  RainbowVinnie 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

אני מרגישה


לפני שנה הייתי נותת הכל כדי להרגיש.

אחרי שנתתי הכל אני מרגישה ערומה כאילו כל משב רוח קטן יערער אותי יוציא אותי מדעתי ויגרום לי לקרוס על הריצפה ולפרוץ בבכי שיכול לפתוח חור בשמים, בכי של צער אמיתי.

כמו המבט של אמא שהיא מאוכזבת ממשהו שעשיתם... לא כועסת ורותחת כמו שציפיתם, מאוכזבת וכואבת ואתם הסיבה.

ככה אני מרגישה.

כעסתי על עצמי כל כך שעייפתי.. ועכשיו נשארתי רק עם אכזבה..

 

אני רוצה להיות ווינרית אני רוצה לשבור את תיקרת הזכוכית שלי.

להיות הכי חכמה הכי שנונה הכי קרירה הכי מהירה הכי נעימה הכי חברמנית.

אני רוצה להיקרא "תופעת טבע", אני רוצה שהרוחות ינשבו לאן שאני ארצה שההרים לא יסתירו לי שום נוף ושהגשם לא ירד עלי.

פסגה, שם אני רוצה להיות.

אני בגיל של שיא.

אז למה אני מרגישה כאילו אני נגררת על הריצפה.

נכתב על ידי כלבת. , 4/1/2012 17:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





288
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכלבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כלבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)