לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"Save a skatboard..Ride a sk8tr (= "

All you need is love!

כינוי:  The New ME

בת: 34

ICQ: 211626782 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

איזה יום הולדת ! איזו הרגשה 3>


כל כך כיף לי .

כל כך מאושרת.

ההפתעות שצצות להם ביום הולדת הזה, מותירות בי חיוך שלא נגמר D:

אחח מתוק שלי (=

והיי היום הזה בעצמו גם לא נגמר עדיין (;

בעצם רק התחיל חיחי !

 

סוף סוף 18!!!!!!!

לא צריך יותר להשתמש בת.ז לא שלי !


מזמן לא עידכנתי ..

 אני פשוט ממש ממש עסוקה בימים האחרונים ...

(מואהאהאה בהשתלטות על העולם! חח XD)

פירוט בפוסט הבא שיגיע בקרוב  מאוד מאוד !

מבטיחה שיהיה מעניין חח

הפוסט הזה הוא רק הקדמה (;


תודה על כל השיחות,ההודעות והמזל-טובים! D:

אוהבת את כולכם ^_^ !

 

חלק מאחד הפרויקטים האחרונים שלי XD

המבין יבין XXD!

 

סקוויקי ! 3>

נכתב על ידי The New ME , 29/11/2007 18:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Punky-Girl(= ב-30/11/2007 21:22
 



אתמול היה אחד הימים שלא אשכח לעולם 3> + פוסטמונות ועידכון ענק !


מאז הפוסט האחרון ועד הפוסט הזה שנכתב הספקתי לעבור ימים ורגעים שפשוט נותנים לי להרגיש כל כך בHigh  מטורף ...

(שלא נדבר שהיומהולדת מתקרבת בצעדי ענק ...פחות מ3 שבועות)

אספר בקצרה כמה שאוכל ^^

יניב הספיק להיות פה כמה ימים ..

גם היינו בקולנוע החדש..שאני חייבת לציין ממש יפה !

ותראו Superbad ("חרמן על הזמן") ..אני השתנתי מצחוק XD

 

גילינו בין היתר את הערוץ ההודי ..ערוץ קורע ביותרXD 

תראו איזה אנשים סקסיים מוצאים שם חחחחחחחחחחחחחחח

 

אולגה ויעל סוף סוף חזרו מאיטליה ..[=  כל כך כיף שהם פה שוב ^^

עשינו מסיבת פיג'מות כמו פעם אצל עותי ^_^ בא לי שוב !!!!

חחחחח גיליתי את הטיימר במצלמה ועשינו איזה פול תמונות כאלה XD

יניב לימד אותי לעשות אנימציה בפוטושופ אז אכין אחת מהתמונות ואעלה בקרוב D:

כריס האליל שלנו XXD

הרמנו חתיכת ארוחה ^^

ושיחקנו במשחק הכי מגניב בפלייסטישיין P= !


בסופ"ש בשישי סוף סוף פגשתי את כול הבנות והחיילות המקסימות שלי 3>



איחודים מרגשים משו XD

חחח רק חבל שנתנו לנו לחכות מיליון שנה עד שיתפנה מספיק מקום לכולנו חח

בית קפה ושיחות עד אור הבוקר D: שהיו כל כך במקום ^^ !

וגיליתי שלהביא לעולם ילדים זה לא בשבילי חחחחחחחחחחחחח XD דוחה מידי !

 

וזאת הכלבה שכמעט כולנו אימצנו אלינו הבייתה XXD

בשבת שוב פעם זמן איכות עם הבנות וצפינו גם בסרט ^^

ובערב סתם אני ואישתי התפנאנו לנו עם ידידים שלא ראיתי פול זמן בדפנה D:

אני כל כך נהנתי חחח רק היה אפשר לוותר על הקור המקפיא שהיה ועל כול המכות שקיבלתי XD

שוב התחיל שבוע חדש ..ושוב פעם החיילות שלי חוזרות לצבא =/ 

מזל שקיימים הסופי שבוע [=

שיפוצים בבית פה ושם ..מתחדשים בכל מיני דברים D:

גם חכו חכו איזה חדר הולך להיות למטה ..משהו בנזונה!

מסדרים אותו מחדש עכשיו וקונים דברים חדשים D:  שיהיה יותר מגניב להתנחלויות ^^ 

אולגה ויעל היו פה בשני בשיא הספונטניות וישנו אצלי ,פשוט כיף לי איתכם יקרות שלי (=

בשלישי הקלטתי שיר  סוף סוף ! חיחי וזה רק תורם להרגשה הטובה הזאת ..

גורם לי כל כך הרבה אושר לעשות משהו שאני אוהבת D:

שיהיה לי אותו מוכן אחרי שיערכו לי אותו כמו שצריך אנסה איכשהו להעלות אותו ^^ 

 

וגולת הכותרת היא אתמול.. הייתי בכפר סבא 3>

קמתי בבוקר עם הרגשה נפלאה ..באיזה 6 בבוקר ולא הייתי עצלנית ועליתי על הרכבת של 7 D:

הנסיעה עברה סופר מהר ..

והייתי שוב בין הזרועות של המקסים שלי ...



וכן צבעתי את הקצוות לאדום חחח

לא צבע אמיתי בינתים (בגלל הצבא שמתקרב נמ >< ) סתם צבע שיורד בחפיפות ..

אבל מקווה שבסדיר הוא יהפוך לאמיתי בכל השיער בע"ה..מקווה שיתנו לי איכשהו..ואם לא אז אחרי מקסימום =P  

 

תראו מה הוא הכין לי בצהריים !D:  שניצל בצורת לב 3>

רוקי ...הכלב הכל כך מתוק שלו ! ^^

חיחי פינגוין מחרוזים שהכנתי לו D:


מרכז העיר D:

כמה שאני אוהבת להיות שם ..הכול כל כך ..חי ^^

והוא לא מפסיק להפתיע אותי ..כל פעם מחדש 3>

אפילו קנה לי שרשרת מדהימה *blush*

 

הייתי בבית כבר ברבע ל11 והלכתי לישון עם חיוך ורוגע שהיו עצומים.

את אתמול אנצור לי לנצח.

 

מתגעגעת אליך אוצר שלי ^^

 


 

סוף סוף ירד היום גשם ...מזג אויר שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן 3>

פשוט בוקר מושלם להתעורר לתוכו ^^

מוריה ואולגה שלי תכף אתן גם מתגייסות ונכנסות למערכת של הצבא ...

שיהיה לכן המון בהצלחה ושתצליחו להתאקלם בלי קושי לשם D:  

אוהבת אתכן המון המון המון 3> ומחכה כבר להיום בערב ! [=

 


 

עד כאן להפעם,

Love ya Bitch!

                               

נכתב על ידי The New ME , 9/11/2007 16:24  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The New ME ב-29/11/2007 15:07
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe New ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The New ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)