לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sludge Factory


When two souls are meeting, it's like two chemical meterials interacted. If there's interaction, both meterials will change

כינוי:  Ziggy_Stardust

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010


אני משתגעת בלעדיו.

רוצה אותו בצד של המיטה, נשען עם הראש על הקיר, מביט בי דרך המשקפיים.

במבט הזה, שמאגד בתוכו את כל מה שכואב בעולם. המבט שאומר שזה בלתי אפשרי, ביננו.

שילטף לי את הפנים ככה. ואני אשים ראש עליו וארדם.

אוף, איך נפלתי ככה.

בא לי, לברוח. להעלם. מה שווה כל השאר אם לשניה אחת הוא לא עוזב את מחשבותיי.

נכתב על ידי Ziggy_Stardust , 26/8/2010 03:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



21.08.10


עדיין מחכה שהוא יתקשר. מחכה לתשומת לב ממנו, שבחיים לא תגיע.

הקלות שבה הוא שוכח אותי, בכל דקה שעוברת. למה אצלי זה רק מתגבר בתוכי. אני לא יכולה להבין

מאיפה זה בא בכלל, אני רק רוצה אותו. לשמוע אותו, לדעת שהוא בסדר.

בבקרים זה כואב וקשה וכשאני מגיעה למשרד איכשהו הדברים שם משכיחים ממני אותו.

כל הודעה מטומטמת מפלאפון מקפיצה אותי לבדוק, אולי שלח משהו. כמו אז בבוקר, כששכחתי אצלו.

למה הייתי צריכה לשכב איתו. לא מתחרטת בעצם, ידעתי שזאת פעם אחרונה ונהנתי בה ככל שיכולתי.

למה הוא לא אוהב, למה הוא לא מתקשר. מה ביקשתי כבר, שאהבה נפשי. לתת אהבה לגבר.

ומי תאהב אותו יותר ממני. מי תוכל לסבול אותו. ואיך הוא מעז ככה לכתוב בפייסבוק, ואיך הוא מעז לא להציע לי.

אוף אני כל כך מטומטמת. לעיתים אני משלימה עם הדברים אבל עכשיו בערב שישי אני חוזרת ורק תוהה היכן הוא,

עם מי הוא, מה הוא עושה, האם חושב עלי, האם אני עדיין חשובה. האם אי פעם הייתי בכלל.

אני לא יודעת מה לעשות. לבינתיים אני לא אומרת דבר, נעלמת בין הצללים. לא מתקשרת לא שולחת לא מדברת כלום,

לא שזה עוזר, הרי אחרי שלושה חודשים של נתק לא הזיז לו בכלל ואני היא זו שיזמה מפגש.

אני לא יודעת אם זה עשה יותר טוב או יותר רע. הייתי על הקרשים אז, וזה עזר לי באיזשהו מקום להתגבר.

אבל עכשיו אני מרגישה לבד. לבד ומטומטמת.

אוף. למה זה מגיע לי כל זה. מתי הוא יפסיק להתרוצץ בי. אפס.

נכתב על ידי Ziggy_Stardust , 21/8/2010 03:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





671
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZiggy_Stardust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ziggy_Stardust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)