לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי ה"נפלאים" כן בטח...

הבלוג נפתח כדי לספר לכם מה עובר לי בראש,לשתף אנשים בדעות שלי ולשמוע דעות של אחרים על חיי.. אני מספרת על חיי ה"נהדרים"..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

פתיחת הבלוג.:)והסבר קצר לעתיד חחח..


היי אממ קוראים לי אנה ואני בת 15 אני ספורטאית עם גוף דיי סבבה ואני דיי יפה..
אני קצת אשמור על אנונימיות כי אני לא רוצה שחברי ידועמי אני באמתת...
ומה עובר לי בראש..
אז ככה אני לבד.. וכבר הרבה מאוד זמן,לפני כ חודש משו כזה נסעתי לצימר בצפון והיו שם בקיבוץ כל מיני הופעות..
אז ישבתי שם וראיתי את המופע ואז ניגש אלי מישו והוא היה מבוגר ממני בהרבה הוא היה בן 23 ואני בת15 וסתם דיברנו ואז הוא הציאה לי ללכת לסיבוב אחרי המופע ושאל אותי מה אני עושה ואני אמרתי שכלום ושבכיף כי במילא היה לי משעמם לחזור לצימר אז הלכנו והלכנו והלכנו.. ואז ישבנו באיזה גניה והתחלנו לדבר והוא היה חתיך מושלם הבנדם הכי יפה בעולם..ואני הייתי כל כך מהופנטת..ודיברנו ודיברנו ואז יצא ככה שאנחנו מתנשקים וזה היה כיף כי סוף סוף מישו שם אלי,והוא עוד חתיךך... ושרירי ויפה וחכם לפי הדיבור שלו וההתנהגות שלו ודיברנו והוא מתל אביב ואני מראשון אז זה דיי קרוב ושוב דיברנו ואז שוב התנשקנו וככה זה היה הרבה זמן ואני כאילו בחלום המשך יבוא...
נכתב על ידי , 5/4/2008 18:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




32
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה מי?..אני?..למה?.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה מי?..אני?..למה?.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)