לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלה בלה בלה כנסו אם אתם רוצים אם לא גם בסדר. אין לי מה לכתוב ביי.

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 344884912 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

שאלון בוקרD:


עוד מאתמול, אבל סבבה לגמרי.

אם תגיבו אני אוהב אתכם

 

 

u think being in high school sucks

333>נטע.

נכתב על ידי , 17/4/2008 11:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלוןD:


שגנבתי מהבלוג הזה... ENJOY!

 

צבע עיניים?: כחול

צבע שיער?: שטני

שחית בעירום?: בבטן של אמא, נחשב?:S

אכלת משהו שגרם לאחרים להקיא?: כן- קוביית קרח שבעצם במקום מים יש חלב עם שקדי מרק. התערבות, לא מרצוני החופשי.

ברחת מהבית?: כן

התחילו איתך?: כן

צפרו לך?: כן, היה מביך.

נשארת ערה כל הלילה?: כן

דיברת בטלפון כל הלילה?: חלילה. D:

נישקת מישהו מאותו המין?: אממ... לא צרפתית:S

מעבר לנשיקה?: עם אותו מין?! לא.

בגדו בך?: לא

הרגת חיה בטעות?: חילזון, אבל מגיע לו.

הרגת חייה בכוונה?: אני מפחדת מהם, ואני בעד לתת לחיות לחיות. אבל יש גבול. אני מבקשת מהאחים שלי שיהרגו אותם בשביליD:

גנבת משהו?: לא.

פגעת בעצמך?: לא

עישנת סיגריות?: כן

עישנת נרגילה?: כן

ניסית סמים?: לא יודעת מה איתכם, אני לא מוכנה לדפוק לעצמי את החיים כל כך מוקדם. או בכלל.

שתית אלכוהול?: כןD:D:D:D:

השתכרת?: כןןןןןןD:D:D:

התנשקת?: כן=P

עשית סקס?: עוד לא.

ישנת עם המין השני באותה מיטה?: לא:(

היית עם שני אנשים בו זמנית?: לא

ירדת למישהו?: עוד לא..

עשית או תיכננת לעשות פירסינג?: באף ובלשון, אבל הכל בגדר פנטזיות. אמא לא מרשה. שתחכה שאני אגיע לגיל 18...!!!

עשית קעקוע?: ברווווררררררררררר אבל רק מחפיסות דוריטוס וזה.D:

הסתפרת?: יאפ=]

אכלת חבילת עוגיות שלמה?: לא, איכס!

השתמשת באוכל לא למטרת אכילה?: אני?? מה פתאום... אף פעם.......... *תמיד.*

צללת עם דולפינים?: לא, אני נגד.

קפצת כיתה?: לא

היית עירומה בציבור?: לא

היית עם מישהו למטרות סיפוק מיני בלבד?: אממ... לא ממש הייית עם מישהו וזה לא ממש בקטע מיני. רק... סיפוק... פיזי. שומדבר שקשור לסקס.

היית עם מישהו ליד אנשים אחרים?: בדיוק- הא?

קיבלת חשבון פלא' של יותר מ-500 ש''ח?: HELL NO!

נפגשת עם מישהו מהאינטרנט?: לא

התאפרת?: דה.!.?

רצית להיות מישהו שאת לא?: כן

רצית להיות המין השני?: בכיתה ד' בערך, כן!

התקלחת יותר מפעמיים ביום?: חחח 5...XD

עברת יישור שיניים?: בימים אלו ממש- פלטה.

היו לך משקפי ראייה?: חחחח כןXD

הרגשת שאת בוגדת בעצמך?: כן

התביישת בהורים שלך?: עצוב, אבל כן.

שיקרת למישהו?: כן

היית מאוהבת?: כן.

התעלפת?: במסגרת ניתוחים וזה, כן.

נשברה לך שן?: כן:( והוונאבי רופא שתיקן לי את זה אח"כ עשה את זה גרוע!!:

נעצרת?: לא.

קיבלת נכשל בתעודה?: לא.

שברת עצם בגוף?: כן

רכבת על אופניים?: כן

רכבת על סוס?: כןD:

רקדת עד שכמעט נפלת מהרגליים?: LITERALY

שיחקת כדורסל?: ברור שכן!

שיחקת כדורגל?: דההה

שיחקת טאקי?: חיחי 4 שעות רצופות זה השיא שלי כןXD

שיחקת מונופול?: אוהוהוהווו כן!

שיחקת שש-בש?: כןD:

הוצאת מלא כסף על שטויות?: לא.

הברזת מבצפר?: ...כן... לא תגלו, נכון?

התחרטת על משהו שעשית?: כן

היית אובססיבית כלפיי מישהו?: לצערי הרבה מאוד מאוד מאוד, כן. שונאת אותו עכשיו.

היית מאושרת?: כן=P

התנצלת על משהו שעשית?: כן

היית מכורה למשהו?: עדיין- אש. פירומנית בדם ובנשמה.

היית כל הלילה על המחשב?: חצי לילה.

התקלחת עם מישהו?: בגן חובה? כן, ברור!

קמת באמצע הלילה ככה סתם?: כן, ממש ביאוס.

זכרת חלום?: איזו מן שאלה מטומטמת זאת?!

נרדמת בשיעור?: כמעט, אבל הייתי חייבת לשלוט על עצמי. הייתי עם אף סתום ואני לא

יודעת כמה זה היה נחמד לילדים בכיתה לשמוע אותי נוחרת כמו מסור.

העברת פתקים בשיעור?: מתי לא העברתי פתקים בשיעור?

תפסו אותך?: כן.:\

ביצעת אקט מיני בבצפר?: לא:S

ביצעת אקט מיני בשירותים?: ...דיי, שקט.

התעקשת על משהו מטופש?: אף פעם.

הברזת למישהו בלי להודיע?: כן, למורה שלי לגיטרה. סורי, בוריס:(

התחרפנת?: כן

נכנסת למצב כפית?: וואווווווו כן! אצלי זה מצב גזר, הרבה יותר מצחיק.

ביקרת אצל פסיכולוג?: לא.

היית זקוק לטיפול תרופתי?: כן, פיזי.

היית בהופעה חיה של זמר אהוב?: כן:):):)

שיחקת חבילה עוברת?: כן.

חיכית למשהו שלעולם לא יגיע?: כן.

רקדת בגשם?: im siiiiiiiinging in the rain...

צרחת מפחד?: כן!

שנאת את עצמך?: לא

צעקת על מישהו?: כן.

קינאת במישהו אחר?: כן.

היית גאה בעצמך?: כן

הרגשת שלא מעריכים אותך על משהו שעשית?: כן

בכית בגלל מישהו?: כן

עשית משהו שלא חשבת שתעשי?: אני מתארת לעצמי... לא נזכרת עכשיו אבל כנראה

אמרת: "אני אוהבת אותך" והתכוונת לזה?: כן.

הופעת בציבור בפיג'מה?: כן

בכית מסרט?: כן

היית על הבמה?: הבמה=אהבתי הגדולה מכל. אחרי ג'וני דפ, כמובן.

היית מחויבת למישהו?: כן

התעלמת ממישהו בכוונה?: כן.

סיננת מישהו בטלפון?: כן

ניתקת למישהו בפרצוף?: כן

רצית לרצוח ולא עשית זה?: לא רציתי לרצוח.

נשבר לך הלב?: כן

שברת לב?: לא:S

השם שלך הופיע בעיתון?: כן!! בראש צעיר כשהייתי בכיתה ג'!!!! הייתי על השער ביומולדת שליXDDDD פדיחותת!!!!!!!

 

Peace and Love, DUDE.

 

Neta.

נכתב על ידי , 17/4/2008 00:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות צילום + מה היה היום? פוסטמונות


טוב, אז מסתבר שאני רשומה לתחרות צילום באתר הזה. מאוד מגניבD:

אני צריכה לצלם פורטרייט של מישהו-מישהי אז מי שרוצה לדגמן...!!!!

 

**************

 

-"שלום, אפשר לדבר עם יעל?"

-"כן. מי זו, נטע?"

-"כן"

-"רק שניה... הלו?"

-"יעלי!!!"

-"נטע!!! מה נשמע??"

-"בסדר, בסדר, מאיתך?"

-"נפלא, מצויין, מצויין"

-"בואי נלך!"

-"מה? לאן?"

-"לא... כאילו... הליכה"

-"אה אמממ.. אוקי. מתי?"

-"עכשיו."

-"עכשיו עכשיו או עכשיו עוד 15 דקות?"

-"עכשיו עוד 15 דקות. בעצם, בואי נלך למרכז חורב! אני צריכה חזיות!"

-"טוב."

 

וכך, הלכנו יעלי ואני למרכז חורב.

הגענו והלכנו לדלתא. להלן תמונה למהחשה:

 

טוב, לא מצאנו שם ממש כלום (לא ממש חיפשנו:S) וגם היינו רעבות.

אז הלכנו לגלידה ומילקשייק! קניתי גלידה ויעל מילקשייק. יאיייי

הנה תמונות:

\

^^^בשלב מסויים כבר נמאס מהגדילה... אז... להת'.

^^^הא?

^^^אכן.

***נכון!??!?!?

 

טוב, אז כשסיימנו החלטנו ללכת לתציצי פנימה (להלן תמונה:)

וחיפשנו וחיפשנו, ומצאנו קטלוג בגדי ים שלא היה שם בגד ים אחר כמו שצריך,

בקיצר- זוועה.

אז חזרנו ל-

ומצאנו מליון חזיות פושאפ מטורף שיותר נכון לומר שהיה כרית עם קצת חזיה.

VERY OAD.

אבל מצאנו 2 חזיות מאוד מאוד יפות, וקניתי!!! להלהלהללההה

260 ש"ח, ועם ה13% הנחה על כל אחת- 225 ש"ח. שווההה!!!!! נכון יפות...????

 

אז לאחר התווכחות רצינית של "האם לקנות 3 עלי גפן או קוקה קולה ZERO"... חזרנו. קנינו קוקה קולה זירו.

ואני מניחה שנתקלתם במודעה הבאה על האוטובוסים-

 

^^^WWWWTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFF

 

^^^לא, זו לא הכפילה האוטיסטית של יעל, זו יעל.D:

 

^^^hehehe:D

 

 

 

 

לילה טוב,

333>נטע.  (אני הכנתי את האייקון לידD:D:D: כן, השיעמום. מה שאפשר להפיק ממנו)

נכתב על ידי , 16/4/2008 22:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

87

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזומזום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זומזום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)