לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Song


3>

Avatarכינוי:  sweet like HONEY

בת: 32

ICQ: 284137105 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

שנה חדשה || זימון מהצבא || חברים-לא חברים


 

הרגשתם פעם שאתם מוקפים באנשים אבל כ"כ בודדים?

שאתם אמורים להיות שמחים כי אתם מבלים עכשיו עם האנשים שאתם הכי אוהבים,

אבל בעצם מרגישים כ"כ לבד?

הרגשתם שפשוט אין לכם אף אחד?

הרגשתם פעם שאתם עם כמה מהחברים הכי טובים שלכם,

אבל שאף אחד לא ישים לב אם תגידו שאתם הולכים לשירותים, ובעצם תלכו לדקור את עצמכם?

הרגשתם פעם שפשוט איבדתם הכול?

שפשוט אין אף אחד שיהיה שם בשבילכם, וירוץ אחריכם, כשתרוצו לעשות משהו מטורף?

לא יוצא לי להרגיש ככה בדרך כלל. הרגשתי ככה השבוע למשך שעתיים.

שעתיים יותר מדי.

 

לא יודעת איך..ידעתי שזה יהיה ככה. ואת הבטחת לי שזה לא יהיה ככה.

וזה היה יותר חמור ממה שחשבתי.

הדהמת אותי שם..

בחיים לא התייחסת אליי כ"כ כמו אל אוויר.

כנראה שאני באמת לא בנאדם שכ"כ חשוב או משפיע בחיים שלך כמו שחשבתי.

מקווה שלא תרגישו ככה אף פעם (:

 

 

נ.ב - נורא קר כל הזמן.


קיבלתי זימון מהצבא שבוע שעבר~!

נסעתי ב-5 בבוקר לת"א, משם נסעתי לצריפין, אבל ירדתי בטעות ברמלה S:

לקחתי אוטובוס מרמלה לצריפין, הגעתי.

עשו לי כל מיני מבחנים מטומטמים ><

הכרתי כמה בנות ממש חמודות,

ואני הכי מבולבלת בעולם לגביי מה שאני רוצה לעשות בצבא.


פריקה -

הלימודים מלחיצייייים מדייייייי!@#$#%^#^%@

וזה פשוט לאאאא עוזררר שיש מורות זונות שעומדות כל היום בצומת -_-


 

~הייתי במסיבה בהאנגר 11 בחנוכה וגנבו לי תיק עם מחליק, והרבה איפור.

אז מי שזה לא היה, הבן ****, הפ***, ****, רק שתדעעעעעעעעעע

שכבר קנו לי מה שגנבת, ואני בטווווחה שיש לך סיוטים בלילה מזה,

וכשתגדל יהיו לך הרבההה יותר סיוטים, יהומוווווווו רצח.


איך, איך זה אפשרי?

שיש לך חברה ממש טובה. תעשי בשבילה די הרבה, בערך הכול.

את אוהבת אותה.

ויום בהיר אחד, היא פוגעת בך באיזושהי צורה, זה מכאיב לך, יש ריב,

אוקיי, זה נורמלי בין חברים.

וכבר עבר כמעט חודש מאז שדיברתן באותו יום,

והיא פשוט לא מחליפה איתך מילה. לא מדברת. מתעלמת.

ואת רואה אותה מדי יום.

איך זה אפשרי?

אני מזמן הייתי מדברת איתה, מתנצלת.

איך יש בנאדם שבמשך תקופה כ"כ ארוכה מראה שאכפת לו ממך, ועכשיו הוא פשוט מראה את ההפך? לא מבינה אנשים.

וכנראה שאני גם לא רוצה -_-


Katie, don't cry, I know
You're trying your hardest
And the hardest part is letting go

Of the nights we shared
Ocala is calling and you know it's haunting
But compared to your eyes, nothing shines quite as bright
And when we look to the sky, its not mine, but i want it so

Let's not pretend like you're alone tonight
(I know he's there and)
You're probably hanging out and making eyes
(while across the room, he stares)
I bet he gets the nerve to walk the floor
And ask my girl to dance, she'll say yes

Because these words were never easier for me to say
Or her to second guess
But I guess
That I can live without you but
Without you I'll be miserable at best


You're all I hoped I'd find
In every single way
And everything I would give
Is everything you couldn't take
Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away
And the hardest part of living
Is just taking breaths to stay


Because I know I'm good for something
I just haven't found it yet
But I need it

So let's not pretend like you're alone tonight
(I know he's there and)
You're probably hanging out and making eyes
(while across the room, he stares)
I bet he gets the nerve to walk the floor
And ask my girl to dance, she'll say yes


And this will be the first time in a week
That I'll talk to you
And I can't speak

Been three whole days since I've had sleep
Because I dream of his lips on your cheek
And I got the point that I should leave you alone
But we both know that I'm not that strong
And I miss the lips that made me fly


ננצח בעז"ה.

 

תחזרו הביתה מהר (L)

 


חפרתי פצצות.

למי אכפת

עוברת עליי חרא תקופה.

וכל יום מתווסף עוד משהו ועוד משהו..


 




 

נכתב על ידי sweet like HONEY , 10/1/2009 19:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,388
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsweet like HONEY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sweet like HONEY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)