לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DEMET!IAM A LIVE!


בלוג, אישי, כנסו ותגיבו, אני זקוקה לזה =\

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

יום נחמד ^__^


שאאלום !

היה לי היום יום נחמד ^__^ באתי לבצפר בשעה השנייה כי לא היה לי כוח לערבית, או שזה היה תנך...לא זוכרת, אחד משניהם... קיצר בשעה השנייה היה לנו מתמטיקה, , ביקשתי מהמורה שלי ללכת לשירותים כי רציתי לעשן, אחרי כמה דקות חזרתי ואז היא כזה אומרת לכולם שמסריח פה מסיגריות וכל זה, והתחילה להסינף את כולם XDD. בסוף הגיעה אליי, וקלטה שזה ממני "><. סיפרתי לה אישזהו סיפור שהמנקה הערבי שלנו עישן, עבר לידי, והריח עבר אליי, ובסוף השיעור היא חפרה לנו על כמה שזה לא טוב לעשן וכל זה XD, כל הכיתה הודתה לי אחרי זה D= .

בהפסקה היה עוד יותר מצחיק, התחלנו כזה להציק לזייניקים הקטנים בבצפר XDD. הם כזה עוברים ואני וסבטקה כזה מתחילות איתם בצחוק כזה והם אשכרה חושבים שזה רציני וכל זה XDD. זייניק אחד, דיי חמוד, קרא לי ולסבטקה כוסיות ונתן לנו 3 שקל XDD, הלכנו לקנות ברד D=.

אחר כך אני סבטקה וקטיה הברזנו משעתיים אחרונות,היסטוריה וגיאוגרפיה והלכנו למחששה כי השומר הערס לא נתן לנו לצאת ">< אידיוט!

במחששה היו איגור ובחור אחד מט', ממש חמוד ^__^  קראו לו אנדריי. היינו שם שעה, ואז הלכנו להסתובב מחוץ לכותלי בצפר =.=

ופאק איזה כיייייף!! מחר חופש!!! כל כך הרבה זמן חיכית לו!!!  כולם נמאסו עליי כבר!! ועכשיו אני אוכל להישאר בבית לבד במשך שבועיים שלמות ולישון כל היום, לשתות, לעשן ולהיות סוטה כמה שבא לי :P!!

הקיצר, אני סבטקה וקטיה הלכנו כזה ברחוב, ובאים כזה שני ערסים ומתחילים איתנו XD. פאק אני שונאת ערסים ועוד העיר שלי טחונה בערסים למינהם עם המוזיקה המכוערת\מפגרת\דיבילית,דאלביובית שלהם XD. הם כזה צועקים לסבטקה, :"הזאתי עם החולצה השחורה, כוסית, עשי סיבוב" וסבטה מרוב חוכמה הרבה">< עשתה כזה סיבוב והראתה להם זין בשני הידיים, פאק זה היה מצחיק XD , הם כזה,:" אוווו, גם סקסית וגם רעה.." בקול כזה חרמן כאילו שעומד לו XDD א'חחח סבטקה, מושכת ערסים בלי סוף "><. טוב שהיא גם מושכת רוסיים אחרת לא הייתי הולכת איתה ברחובות XD.

 חח סתם סבטקה אוהבת אותך 3>>>>>.

 

אז, עד כאן נסיים בנימה אופטימית, אני אלך לשטוף כלים "><

((בפעם הבאה אני כ"כ לא אעשן כשאימא שלי בסביבה!))

 צ'אוו  ביצ'ס 3>>>>>>>

נכתב על ידי , 10/4/2008 18:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון D=


יואוו, היה לי יום מעאפן בטירוף! חזרתי מבצפר בערך ב3 כי המורה המפגרת שלנו (תמותי רחל!!) החליטה להשאיר אותנו שעתיים בשבילי לדבר איתנו על הבצפר וכל החווינה הזאת "><. פאק היא חופרת בטירוף חזרה על כל משפט 15 פעם!

היום כשנסעתי באוטובוס איגור התחיל למזמז אותי XD, לא היה לי כוח לזוז אז לא עשיתי כלום והוא המשיך למזמז אותי, ובסוף יצא ככה שאיגור ואני התחרמנו כזה בסוף האוטובוס וכל זה XDDD, פאק היה נחמד... עד שהנהג כוס אימא שלו., אמר לנו להפסיק ושזה לא בית בושות! כיאלו הלווו בימינו זה נקרא זונות!

בסוף ירדנו מהאוטובוס והיה לנו משעמם והלכנו אליו, הוא היה לבד בבית.. חוץ מהחתול החרמן שלו XDD, וסתם היינו במחשב, שמענו מוזיקה, עשינו *!*&%& וגם &*&^% וגם קצת.. *$%&  חחח אבל היה כיף D=.

בסוף כשגמרנו להיות סוטים וזה, הוא ליווה אותי הבייתה, נתן לי סיגריה (חמוד^_^) וקבענו להיפגש בערב.

קיצר באתי הבייתה ואימא שלי הייתה בבית, אין לי מושג למה כיאלו כל יום היא באה הבייתה ככה ב7 בערב וכולה 5.. והיא כנראה שמה לב שאני מסריחה מסיגריות ושהיה לי סימן היקי על הצוואר "><, אז היא התחילה לחקור אותי, איכשהו יצאתי מזה ועכשיו אני צריכה לשטוף שבוע שלם כלים  =.=.

אחר כך נכנסתי לחדר ושמתי מוזיקה של סליפקנוט על פול ווליום, כמו תמיד אימא שלי באה ואמרה לי להנמיך, אחרי זה כשהיא יצאה שמתי את המוזיקה עוד יותר חזק, ויש לנו שכנים אשכרה דפוקים..דוסים! אמרו לי להנמיך, שלחתי אותם נאחוי .

עכשיו אני לבד בבית, עם בקבוק בירה במקרר שאני לא יכולה לפתוח כי הוא של אבא שלי, וגם הכלב החרמן שלי מנסה לזיין כיסא 0.0,

אתמול הלכתי עם סבטקה סתם להסתובב וקניתי חולצה מזה מגניבה של CHILDREN OF BUDDOM, פאק איזה יקרים הם. חולצה אחת של סליפקנוט עלתה 120 0.0!

טוב, כניראה היום אני אצא עם קוסטיק איגור וסבטקה לתחנה המרכזית D=, אני אעדכן מחר , נראה לי.

עד אז היו שלום קוקסינלים D=

3>>>>>

נכתב על ידי , 9/4/2008 16:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון!


הפוסט הראשון שלי, בבלוג הראשון שלי D=,

אני אוקסנה ^^ נולדתי ברוסיה, אני בת להורים גרושים.. לא מעשנת, הפסקתי.. שותה, אוהבת דברים אסורים!! יש לי חולשה לפארקוריסטים ^___^, פאק הם עושים לי את זה!! (חחעעע, קוסטיה אחד מהם XDD). אני מנגנת על גיטרה, פסנתר ורוצה ללמוד על תופים, בזמן הקרוב זה לא ייקרה אין לי מקום למערכת תופים XD, אז פידה, אני אמשיך להתנחל אצלך הרבה D=.

אני אוהבת לצאת, במיוחד בימי שישי בערב, עם בנים לשתות בירה ולהשתכר, אבל לא יותר מדי, יש לי חברות הכי טובות בעולם. יולקה, סשקה, סבטקה, נסטיק, קטיושה, אולה, טאנקה, אולקה, אמיליי, אירקה, אלסייה אני אוהבת אותכן 3>>.

אואהה, יש לי גם בנים ^__^ חחח הבנים הסקסיים. וובה, קיריל, מישה, איגור, ג'ניה, אנדריי,וולד,אולג,פידה, קוסיטק, מקס, לובה אתם הרוסיים הכי נרקומינים והסקייסים שיש XDD, פאק הם באמת נרקומנים כוסונים [=,מה לעשות נרקומנים מושכים אותי, במיוחד כשם רוסיים סקסיים D=

מוחעאעאעאעא.

 

חחח קיצר, זה בקטנה על החיים שלי, אני אכתוב בבלוג הזה הרבה, כי יש לי הרבה דברים בראש, שאין לי כמעט מקום בשביל כולם ואים אני אמשיך לשמור את זה בתוכי אני פשוט אתפוצץ! התגובות שלכם חשובות לי, כי החיים שלי מסובכים נאחוי =\

אז, להתראות בפוסט הבאה אמיגוס 3>>>

נכתב על ידי , 8/4/2008 20:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





123
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל,Oh yeah! Sexy Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ,Oh yeah! Sexy Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)